Gå til innhold

strutsehfjær- dyremishandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet et kult skjørt, men jeg leste at det var strutsefjær på det. Er det noen som vet om strutsene har lidd mens fjærene ble plukket av? Vil ikke kjøpe skjørtet om det involverer dyremishandling.

Anonymous poster hash: 2e9de...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel tro at dyret allerede er dødt når de plukker av fjærene? Siden det er vanlig i mange land å spise struts.

Skrevet

Vil vel tro at dyret allerede er dødt når de plukker av fjærene? Siden det er vanlig i mange land å spise struts.

De er ikke det. De flår de på samme måte som gjess som blir brukt i puter å venter til fjærene har grodd ut igjen så repeterer de.

Anonymous poster hash: f8797...b94

• Liker 2
Skrevet

Du må nok bare anta at dyr har lidd for det med mindre produsent gjør et bevisst valg om å informere forbrukere om at de ikke har det.

• Liker 3
Skrevet

Merket var "tiger of sweden" om det er noe hjelp. Har lett etter informasjon, men har ikke funnet noe. Men da får jeg heller la være å kjøpe skjørtet!

• Liker 1
Skrevet

Blir definitivt ikke noe strutseskjørt på meg nei! Stakkars struts som må miste fjærene bare for at vi er forfengelige :(

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Huff, den industrien der er forjævlig. :( Godt å lese at det ikke blir noe strutseskjørt på deg! Godt noen her inne bryr seg om dyr ihvertfall.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...