Teardrop Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Skal kjøpe mitt første nettbrett. Og det er brukt. Hva bør jeg sjekke før jeg gir i fra meg pengene? Hvordan nullstiller man ett nettbrett så alle innstillinger og programmer fra forrige eier blir borte? Samsung tab.
Svareren Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Hei. Sjekk fysisk tilstand og og at den tar lading. Er det skader kan det være grunn til bekymring. Er det ikke noe tegn til ytre påvirkninger så vil evt. feil sannsynligvis rettes ved reklamasjonrett om den er under 5 år. Den er sikkert nullstilt av selger. Hvis ikke er det en enkel sak å gjøre selv, fra instillingsmenyen.
Teardrop Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2014 Hvis man kjøper iten kvittering, og det sies at den er under et år. Er det noe mulighet for meg å finne ut hvor den er kjlpt så jeg evt kan benytte meg av garantien seinere?
Gjest Strandet Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg kan forestille meg at batteriet vil kunne være så godt brukt, at oppetid vil muligens være vesentlig kortere enn når batteriet var helt nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå