WubWub Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Denne julegaven? Det er en samsung smartwatch med haugevis av apps. Den kobles rett opp til din samsung telefon så når det ringer trenger du ikke bruke mobilen din, samtalen blir snappet opp på klokka di og alt du trenger gjøre er å trykke på klokka når du får samtale så kan du prate inn i klokka. Klokka har et ekstremt bra kamera til å ta bilder med, utrolig bra mikrofon og speakers. Jeg tenkte det ville være en kjempe bra julegave til hu mor ettersom jeg vet hu får hundrevis av telefon samtaler per dag og jeg ser det er et slit hver gang hu må åpna veska si å fiske opp mobilen. Det jeg ikke er helt sikker på er om hu vil sette pris på den, er dette en regelrett gutte duppedings ting? Og hva vil hu syntes om fargen? Favoritt fargen hennes er orange, men jeg kjøpte smartwatchen i svart for jeg tenkte orange vil tiltrekke altfor mye oppmerksomhet og jeg ville være "safe", svart er safe. Er selv fargeblind og moren min har gitt uttrykk for at hu syntes det er trist at jeg bare har klær og møbler i svart, grått og hvitt (for min egen del syntes jeg det er fint for da vet jeg hvertfall fargen på ting og tang), så kanskje syntes hu det er leit at klokka er i svart og ikke orange? Og kanskje hu syntes klokka er for stor for håndleddet hennes? Smart watches er forøvrig noe som ikke har kommet til Norge enda, men i USA er de veldig populære så de kommer snart hit også tenker jeg. Klokka ble kjøpt fra USA og kostet endel.
Gjest Margit Spat Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Nå vet ikke jeg hvor gammel moren din er, hvordan smaken hennes er og hvor teknologiinteressert hun er, men jeg er ca 40 og ønsker meg ikke smartklokke. Årsaken er rett og slett at jeg synes den er alt for stor, og jeg liker ikke så digre klokker. På den annen side synes jeg det er interessant med alle funksjonene, og en viss størrelse må den jo ha for at det skal være noen hensikt.
Gjest Strandet Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Apropos store armbåndsur, jeg fant denne her om dagen på internett men var litt usikker på om urskiva kanskje var litt for stor der: www.klokker.no/fossil-nate-jr1353.html Endret 10. desember 2014 av Strandet
Annie Hall Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er usikker på om jeg er en eldre dame.Men jeg er for. Synes sånne er kule. Men jeg synes svart er en litt mannete farge. Men det er bare meg, sikkert.
WubWub Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2014 Nå vet ikke jeg hvor gammel moren din er, hvordan smaken hennes er og hvor teknologiinteressert hun er, men jeg er ca 40 og ønsker meg ikke smartklokke. Årsaken er rett og slett at jeg synes den er alt for stor, og jeg liker ikke så digre klokker. På den annen side synes jeg det er interessant med alle funksjonene, og en viss størrelse må den jo ha for at det skal være noen hensikt. hu er i 60 åra, og hu er ekstremt glad i sin samsung mobil og samsung nettbrett. derfor tenkte jeg at kanskje en samsung smartwatch var midt i blinken for a, hu får jo så mange telefoner hele tiden. men den klokka trenger hu ikke fikle i veska si hver gang a skal svare. kan bare prate gjennom klokka men det er sant som du sier, klokka er stor og den passer nok bedre til en manne arm enn kvinne arm
Gjest Snuppi Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Som Magic Spat sier over her, kommer det an på hvor teknologisk interessert din mor er og ikke minst hvor mye teknologisk innsikt hun har til å kunne bruke denne type klokke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå