Gjest K Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 hmmm.. tror jeg har drite meg litt ut nå! :oops: :oops: det har seg slik at jeg er kjempe forelsket, men fyren har dame og barn.. så jeg vil holde meg unna - så langt det går... vi har en foretningsforbindelse, så en viss kontakt må opprettholdes.. iallefall, jeg kunne ikke holde meg - jeg tok mobil telefonen min og ringte han.. Men feig som jeg er la jeg på før han svarte... PROBLEMET er bare at han ringte opp igjen, og jeg kunne ikke finne på en annen forklaring enn at jeg på en måte hadde klart å ringe feil :-? :oops: drit ut drit ut drit ut! han VET at jeg ikke har han først på verken telefon oppringninger eller i tlf lista... og for å gjøre det litt værre for meg selv klarte jeg å spør om "ja, men vi ses vel "da""? (neste gang vi skal møtes) jeg er så vannvittig FLAU!
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Næssjda, ikke ta det så tungt du. Kunne jo være at du leita i adr.lista de og egentlig skulle ringe den som stod før eller etter han på listen. Slike ting skjer støtt og stadig i vår teknologiske verden.
Gjest lilletroll Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Ville nok holdt meg litt på defansiven en stund, ja....... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå