AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Må bare få skryte litt av denne dietten. Jeg er dessverre en som har slitt mye med vekten min i mange år. Helt siden jeg var 20 har jeg gått noen lunde opp og ned i vekt, og siden jeg var 30 (nå er jeg 38) har jeg prøvd mange dietter, grunnet 3 svangerskap og vanskelig å få av kiloene etterpå. Denne gang, etter nok et svangerskap, har jeg 10 kg jeg skal ned. Hørte om Kate Middleton og hvordan hun tok av seg noen kg før bryllupet, og det var altså med denne Dukandietten. Jeg sjekket litt rundt det, snakket med legen min (for å være på sikre siden) og begynte for 10 dager siden. Nå har jeg gått ned 4, 5 kg... Jeg spiser stort sett protein. Første uken var det kun protein (og selvsagt noe fett og karbo, men hovedsaklig proteiner), kylling, fisk, egg, kesam, skyr, yoplait etc - deretter er det proteiner og grønnsaker...og i neste fase kan jeg trekke inn frukt igjen og noe brød etc... Uansett, 4,5 kg ned på 10 dager er helt villt. Joda, sikkert vann, men ikke hele 4, 5 kg vann. jeg merker det allerede godt på klærne. Magen er flatere, og jeg begynner like meg selv (selvom jeg skal ned 6 kg til. ) Jeg ville bare "reklamere" litt og si at dette er den beste og enkleste dietten jeg har prøvd noen gang. Hipp hipp Anonymous poster hash: d1780...292
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Hva er din BMI? Anonymous poster hash: 608bc...cfc
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Ham, leste litt på dette nå, virker jo effektivt. Men er det noen som vet hvordan det er i forhold til styrketrening? Det står kun at man skal ta 30-60 min spaserturer.. Jeg har trent en del styrke og har litt muskler, men kunne tenkt meg å få vekk litt fett (altså deffe litt). Har tidligere prøvd PSMF, som funket greit, men som gjorde meg veldig slapp og redusert. Anonymous poster hash: 059a0...0e4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Altså vil man miste mye muskler også, eller bare fett? Anonymous poster hash: 059a0...0e4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Hva er din BMI? Anonymous poster hash: 608bc...cfc Hvorfor lurer du på dette? jeg er lett overvektig og har en bmi som tilsvarer det - jeg ligger OVER det som er "normalen", er ikke blant dem som er sykelig opptatt av slanking, hvis det var det du var redd for... Jeg går ned i vekt fordi jeg trenger å gå ned i vekt, ikke bare grunnet forfengelighet Anonymous poster hash: d1780...292
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Altså vil man miste mye muskler også, eller bare fett?Anonymous poster hash: 059a0...0e4 Nei. Man mister fett. I "angrepsfasen" anbefales kun turgåing på 20 min daglig. Deretter, i "cruisefasen" kan man øke til 30 min daglig - og deretter intensivere treningen gradvis. Jeg syns Dukan dietten er genial fordi man spiser så mye protein og holder seg derfor mett lenge. Skal også drikke mye vann, og spise 2 ss havrekli daglig. Piece of cake, syns jeg, dette er den beste dietten jeg har gått på noen gang. I dag viste vekten 5 kg ned og jeg er på dag 11.... Anonymous poster hash: d1780...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå