AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Jeg la ut en alt for utleverende statusoppdatering som jeg angret veldig på nesten med en gang jeg hadde lagt den ut. Jeg slettet den, men så kom jeg på at man får jo andres statusoppdateringer på mail?! Noen som vet hvor lang tid det tar før mail fra FB med statusoppdateringen min blir sendt til mine venners mail? Kan det være at den ikke har blitt sendt til mine venners mail siden jeg slettet den nesten med en gang? Har litt panikk nå..... Anonymous poster hash: 12339...afb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Får man det, da? Jeg vet at man får mail ved venneforespørsler og når du blir tagget i bilder osv. med mindre man skrur av slike varsler (noe de aller, aller fleste gjør), men jeg har aldri mottatt noen andres statusoppdatering på mail. Det tror jeg rett og slett ikke at går an. Anonymous poster hash: b5c5c...02d 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Får man det, da? Jeg vet at man får mail ved venneforespørsler og når du blir tagget i bilder osv. med mindre man skrur av slike varsler (noe de aller, aller fleste gjør), men jeg har aldri mottatt noen andres statusoppdatering på mail. Det tror jeg rett og slett ikke at går an. Anonymous poster hash: b5c5c...02d Jeg gikk inn på min egen mail og jeg hadde maaaange mail fra FB med mine venners statusoppdateringer. Noen med både tekst og bilde som de hadde lagt ut. Huff.....liker virkelig ikke at min statusoppdatering kanskje ligger på alle mine venners mailer så de får lest den likevel..... Anonymous poster hash: 12339...afb
Guybrush Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Da har du isåfall aktivisert noe veldig spesielt som gir deg slikt. Om du har over 100 venne vil det jo innebære at du i snitt vil få flere hundre epost daglig. Jeg vet ikke av noen som har giddet å få slikt. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Jeg gikk inn på min egen mail og jeg hadde maaaange mail fra FB med mine venners statusoppdateringer. Noen med både tekst og bilde som de hadde lagt ut. Huff.....liker virkelig ikke at min statusoppdatering kanskje ligger på alle mine venners mailer så de får lest den likevel..... Anonymous poster hash: 12339...afb Er ikke det fordi du har kommentert den statusen? Og noen andre har også kommentert eller noe?Anonymous poster hash: a182a...6ec
Zzyzx Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Du stiller selv hva du vil ha mail på. Dersom noen av dine venner har stilt inn at de skal ha mail når du oppdaterer statusen din, så får de det. Det kan ikke du gjøre noe som helst med. Jeg har f.eks. stilt inn at jeg skal ha mail når jeg tagges i statuser eller bilder, men ikke for noe annet. Dersom dine venner får mail når du oppdaterer status, så har de fått den også. De får feilmelding hvis de klikker på linken, da.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Da har du isåfall aktivisert noe veldig spesielt som gir deg slikt. Om du har over 100 venne vil det jo innebære at du i snitt vil få flere hundre epost daglig. Jeg vet ikke av noen som har giddet å få slikt. Jeg laget FB kontoen for lenge siden så husker ikke hvat jeg gjorde, men er ikke spesielt datakyndig så tror ikke jeg har klart å gjøre noe så veldig spesielt......men jeg får satse på det da, at det bare er jeg som har aktivisert noe veldig spesielt Anonymous poster hash: 12339...afb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Du stiller selv hva du vil ha mail på. Dersom noen av dine venner har stilt inn at de skal ha mail når du oppdaterer statusen din, så får de det. Det kan ikke du gjøre noe som helst med. Jeg har f.eks. stilt inn at jeg skal ha mail når jeg tagges i statuser eller bilder, men ikke for noe annet. Dersom dine venner får mail når du oppdaterer status, så har de fått den også. De får feilmelding hvis de klikker på linken, da. På mailen min ligger det mange statusoppdateringer med både tekst og bilde fra selve statusen som er publisert på FB, og ikke kun en link. Så derfor er jeg redd nå for at hele teksten jeg skrev kan ha blitt sendt ut på mail selv om jeg slettet den nesten med en gang. Men jeg får vel bare vente på eventuelle reaksjoner fra de som kan ha lest det jeg skrev..... Anonymous poster hash: 12339...afb
Zzyzx Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 På mailen min ligger det mange statusoppdateringer med både tekst og bilde fra selve statusen som er publisert på FB, og ikke kun en link. Så derfor er jeg redd nå for at hele teksten jeg skrev kan ha blitt sendt ut på mail selv om jeg slettet den nesten med en gang. Men jeg får vel bare vente på eventuelle reaksjoner fra de som kan ha lest det jeg skrev..... Anonymous poster hash: 12339...afb Hvis vennene dine har mailvarsling på dine oppdateringer så vil de ha fått mail med hele innholdet, ja. I tillegg til en link som gir feilmelding fordi oppdateringen er slettet. Dette er som sagt ikke noe du kan styre.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Jeg laget FB kontoen for lenge siden så husker ikke hvat jeg gjorde, men er ikke spesielt datakyndig så tror ikke jeg har klart å gjøre noe så veldig spesielt......men jeg får satse på det da, at det bare er jeg som har aktivisert noe veldig spesielt Anonymous poster hash: 12339...afb Jeg skjønner. Vel, det er i hvert fall noe de aller fleste ikke har valgt å ha, for da blir det så ekstremt mange mailer. Jeg har skrudd av alle varsler fra Facebook, og det tror jeg nok veldig mange har gjort. Vi får tro det går greit. Anonymous poster hash: b5c5c...02d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Herregud så slitsomt å få alt på mail.. nå sjekker jeg facebook oftere enn mailen min og da, så har ikke behov for å få noe som helst på mail. Anonymous poster hash: 7c961...b39
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Derfor er det en idee å tenke seg om før man legger ut ting på nett. Sorry ass, men som fortjent tenker bare jeg! Desverre er det utrolig få som faktisk leser de mailene fordi det blir så sykt mange av dem Sånn sett er du no trygg! Ta det som en lærepenge å bruk hodet før neste status! Anonymous poster hash: a3c2b...e9f
Gjest Mythic Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Mail hver gang en venn legger ut en statusoppdatering?! Aldri vært borti. Da hadde jeg fått ekstremt mye mail hver eneste dag, hvis så var tilfelle. De eneste gangene jeg får FB-mail, er hvis noen tagger meg i et innlegg.
Chizue Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Hahaha... Skulle du ha tenkt på før du la ut statusoppdateringen Jeg får ikke varsler om noe som helst jeg. Rett og slett fordi jeg har ett par venner som skrier minst 20 oppdateringer hver eneste dag. "trøtt nu, middag nu, sove snart, kjeder meg, what to do, SKÅL, glad i deg, elsker deg, fine pusen min" Så hadde jeg hatt det på er jeg sikker på at jeg måtte ha ryddet 4-500 mailer hver dag -.-
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Ingen orker å få disse mailvarslene ved statusoppdateringer ol. Man velger hva man ønsker mailvarsler på. Og de fleste haker vekk de fleste valg. Evnt bare noen få typer varsling (ved nye venner eller tagger osv). Så du kan puste lettet ut. Og så kan du gå inn på dine innstillnger og varsler og hake vekk, så du slipper alle disse mailene. Anonymous poster hash: f697f...143
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Så lenge du slettet den raskt ville jeg ikke ha bekymret meg. Slike mailer blir skjelden sendt ut umiddelbart. Anonymous poster hash: 8e495...768
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Ville vært mer bekymret for om noen rakk å screenshotte oppdateringen din før du slettet den Anonymous poster hash: e5b22...90a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå