AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Tenkte å kjøpe et spill til samboren min som nettopp har kjøpt seg PS4. Det eneste spillet han foreløpig har er FIFA. Jeg har null peiling på sånne ting, og tror egentlig ikke han har så god peiling heller. Han er ikke noe særlig interessert i hverken biler eller skyting, og det er vel det de fleste spillene dreier seg om eller ? Noen gode tips til hvilke spill jeg kan kikke litt på ? Anonymous poster hash: c65a4...6f3
Okapi Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Spørs på samboeren din. Er han nerdete? Intellektuell? En dudebro? Spiller han alene, eller med venner?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Jeg ville nå satset på GTA V, både bil og skyting, men også mye annet moro. Man kan på sett og vis gjøre det man vil. Ellers finnes det en drøss av spill, selv liker jeg godt Uncharted-spillene. Undersøk hva slags type spill han liker. Kanskje ishockey eller noe, eller er det kun fotball av sport som interesserer? Anonymous poster hash: 8c6d0...89f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Spørs på samboeren din. Er han nerdete? Intellektuell? En dudebro? Spiller han alene, eller med venner? Ingen av delene egentlig. I bunn og grunn tipper jeg han har kjøpt den bare fordi alle andre har. Han er mer en mat og vin og poker type fremfor en gamer. Vet han spille noe fantasy leage (fotball) på mobilen, + et eller annet med noen krigere Anonymous poster hash: c65a4...6f3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Jeg ville nå satset på GTA V, både bil og skyting, men også mye annet moro. Man kan på sett og vis gjøre det man vil. Ellers finnes det en drøss av spill, selv liker jeg godt Uncharted-spillene. Undersøk hva slags type spill han liker. Kanskje ishockey eller noe, eller er det kun fotball av sport som interesserer? Anonymous poster hash: 8c6d0...89f Ts Basketball og amerikansk fotball er han stor fan av også Anonymous poster hash: c65a4...6f3
Okapi Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Kan jo prøve Madden NFL 15, om det er sport han liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå