Gå til innhold

Når man dater en som alltid er opptatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon! Jeg dater en som jobber veldig mye, også i helgene, og er derfor ikke så ofte jeg får truffet han. Men det verste er vel at han ikke sier i fra om når han faktisk HAR tid, slik at jeg kan rydde plass i kalenderen til han, men heller kommer samme dag og spør om vi skal finne på noe. Da har jo JEG allerede lagt planer med noen andre, jeg kunne jo ikke vite at han plutselig hadde tid til meg?!

Nå føler jeg at jeg allerede har "mast" på han om å finne på noe i helgen, men da kunne han ikke. Det som gjør meg frustrert er at han ikke kommer med noe oppfølging, feks "men jeg er ledig da og da, hvis du vil finne på noe", så nå vet jeg ikke om han bare er sånn, eller om han faktisk ikke er interessert lengre. Jeg frykter jo det siste, men kan ikke helt skjønne hvorfor han plutselig har mistet interessen? Han virket keen sist vi traff hverandre, og spurte om jeg ville være med han en av dagene denne uken, men da kunne ikke JEG. Så utrolig irriterende, og så går jeg bare rundt og venter på at han skal skrive til meg igjen... What to do??

Anonymous poster hash: 74285...480
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert nok. Move on.

• Liker 3
Skrevet

Finn deg en annen. Han er ikke interessert.

• Liker 1
Skrevet

Ikke interessert (nok). Jeg har datet menn med veldig mange jern i ilden, men vil de se meg så setter de av tid eller ser meg når de har tid.

Anonymous poster hash: 4634d...627
  • Liker 2
Skrevet

Ja, er jo det jeg frykter. Men samtidig VET jeg at han har sykt mye å gjøre på jobb, og er kjempesliten når han ikke er på jobb. Er uansett ikke en jeg vil satse skikkelig på, men kunne tenke meg å date han litt til i det minste.

Skrevet

Ja, er jo det jeg frykter. Men samtidig VET jeg at han har sykt mye å gjøre på jobb, og er kjempesliten når han ikke er på jobb. Er uansett ikke en jeg vil satse skikkelig på, men kunne tenke meg å date han litt til i det minste.

Chick logic.

Anonymous poster hash: 27150...6ea

Skrevet

He's not that into you.

Anonymous poster hash: 6b784...a11

Skrevet

Been there.

Dater nå en som er dobbelt, om ikke trippelt så opptatt som han forrige, men han tar initiativ til å møtes minst 3 ganger i uken.

Han er ikke interessert (nok) i deg. Move on.

Anonymous poster hash: 8929c...0c6
Skrevet

Jeg trodde min eks elsket meg og forsvarte han hele tiden pga han var så busy og så sliten stakkars, men dersom man vil se dama si så får man tid uansett hvor travelt man har det. Han elsket meg nok, men var mest opptatt av sine egne behov.

Jeg dater nok en ekstremt busy mann, men han kan finne på å stikke innom meg i lunsjen selv om han jobber et stykke unna!

Anonymous poster hash: 33584...889

Skrevet

Når du må begynne å unnskylde han er det noe som skurrer. Detter i BEGYNNELSEN når begge skal være interessert og ha lyst til å bli enda bedre kjent. Slutt å unnskyld han eller overanalyser - det er sånn vi jenter gjør når vi vet hva sannheten er, men ikke vil innse det. Dette er et klassisk eksempel.

Det er ikke tomt for menn. Finn en som vil ha deg! Det blir bare verre å gå med tiden, så gjør det nå.

Skrevet

Han føler ikke nok for det til å prioritere deg foran jobb - enda. Hvis dere ikke har datet spesielt lenge, er egentlig det helt naturlig. Man hiver ikke jobben på båten for en mann nettopp har truffet.

Du klager over at han sier fra i siste liten om han har tid - vet du om han i det hele tatt vet når han har tid lenger tid i forveien? Litt avhengig av hva slags jobb han har, er det ikke alltid så greit å vite sånt på forhånd.

• Liker 1
Skrevet

Chick logic.

Anonymous poster hash: 27150...6ea

Vel, det er logisk fordi jeg ikke er klar for et forhold nå, men liker han godt nok til å være med han her og nå.

Skrevet

Han føler ikke nok for det til å prioritere deg foran jobb - enda. Hvis dere ikke har datet spesielt lenge, er egentlig det helt naturlig. Man hiver ikke jobben på båten for en mann nettopp har truffet.

Du klager over at han sier fra i siste liten om han har tid - vet du om han i det hele tatt vet når han har tid lenger tid i forveien? Litt avhengig av hva slags jobb han har, er det ikke alltid så greit å vite sånt på forhånd.

Du har helt rett, dette er noe av problemet. Derfor klager jeg ikke til han, men får ut frustrasjonen over å ikke få se han her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...