AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Jeg pleier å kjøpe fountaion og concealere i fargen opal, men alle de jeg har kjøpt blir bare oransje på meg. Hvorfor blir det det? Fargen opal er vel den lyseste som finnes? Anonymous poster hash: 777a3...55b
Gjest Daenerys Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Har ikke hørt om den fargen før i foundation. Hva slags merke? Er du nøytral, gul eller rosa undertone?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Har ikke hørt om den fargen før i foundation. Hva slags merke? Er du nøytral, gul eller rosa undertone? den heter opal 15. Har en fra vichy og en fra garnier. Jeg vet ikke hva slags undertone jeg har, men jeg er ihvertfall veldig lys.. Anonymous poster hash: 777a3...55b
Miss Lucky Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Om du ser på håndleddet, der med pulsen, er blodårene grønne eller blå ?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Om du ser på håndleddet, der med pulsen, er blodårene grønne eller blå ? Det var litt vanskelig å se, men jeg tror dem er mer blå enn grønne. Anonymous poster hash: 777a3...55b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Her er vel problemet merket du kjøper. Kom deg til et parfymeri og få en prøve på Dior sin lyseste. Den blir ikke orange! De har også to varianter av 02, en med gult og en med rosa. Eller sjekk hos MAC. Så får du finne andre merker basert på hva du har fått av fargeforslag der. Anonymous poster hash: 29840...aa7 1
Miss Lucky Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Det var litt vanskelig å se, men jeg tror dem er mer blå enn grønne. Anonymous poster hash: 777a3...55b Er de blå så bør du finne en foundation med gultoner fremfor rosatoner. Kan være lurt å få hjelp på et parfymeri eller feks MAC som noen skriver, men det er ikke alltid de har peiling heller. Prøv på ulike farger på kragebeinet/brystet for å finne en den som passer best. Å prøve på hånden eller armen som mange gjør blir helt feil, for fargen i fjeset er ofte helt annerledes.
deedee_ Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 På make up store har de sånn liten tube med neutralizer yellow som du kan blande inn i for rosaaktige foundations for å tilpasse huden din bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå