AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Jeg skal på date, og utfira situasjonen kan det virke som det muligens blir noe mer.. Men jeg er jomfru, og har veldig liten erfaring med alt som har med sex å gjøre, så det jeg lurer på er 1: skal jeg fortelle han at jeg er jomfru, eller skal jeg heller si at det er veldig lenge siden sist? 2: er det turn of med jenter med liten erfaring?Anonymous poster hash: 0b4fd...113
Sofia123 Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Kjenner du han fra før? Synes ikke det er noe man sier på første date. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Enig med Sofia. Jeg er også jomfru, men ville ikke nevnt det på første date. Det får komme etter hvert som man blir bedre kjent. Anonymous poster hash: c6e9a...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Jeg kommer ikke til å si noe om det ikke er nødvendig.. Men han har hinta om sex, og jeg er åpen for det, så da lurer jeg jpå hvordan jeg skal si det:)Anonymous poster hash: 0b4fd...113
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: a4484...fae
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: a4484...fae Er det relevant? Jeg er 25, så gått litt ut på dato der;)Anonymous poster hash: 0b4fd...113
Sofia123 Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Er det relevant? Jeg er 25, så gått litt ut på dato der;)Anonymous poster hash: 0b4fd...113 Synes det hele høres veldig rart ut. Er dette en date eller sextreff? Du har fortsatt ikke svart på om du kjenner personen fra før.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Synes det hele høres veldig rart ut. Er dette en date eller sextreff? Du har fortsatt ikke svart på om du kjenner personen fra før. Vi har møtt hverandre før, men kjenner han ikke veldig godt.Anonymous poster hash: 0b4fd...113
Sofia123 Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Vi har møtt hverandre før, men kjenner han ikke veldig godt.Anonymous poster hash: 0b4fd...113 Da høres det mer ut som han kun er ute etter en ting hvis dere allerede snakker om å ha sex i stedet for å bli kjent. Synes du skal bestemme deg for hva du vil her. Blir kjent, date eller bare ha sex, så er det lettere å vite om man skal gi beskjed nå eller ikke. Endret 10. desember 2014 av Sofia123 1
guttemann Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Er det relevant? Jeg er 25, så gått litt ut på dato der;)Anonymous poster hash: 0b4fd...113 Alder er er relevant. Hadde du vært yngre, hadde det vært mer naturlig for ham å anta at du kunne være jomfru. Når du er 25 tenker han sannsynligvis ikke over det, og det betyr at han ikke kommer til å ta samme hensyn som han ellers kunne gjort, og kanskje synes du reagerer unaturlig eller rart fordi du reagerer annerledes og ting ikke faller like naturlig for deg som for noen som har hatt sex før. Sjansene for at du får en god opplevelse er større hvis han vet om det. Det minker også sjansene for at han tenker at noe er rart/galt hvis ting ikke flyter så lett første gangen.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Da høres det mer ut som han kun er ute etter en ting hvis dere allerede snakker om å ha sex i stedet for å bli kjent. Synes du skal bestemme deg for hva du vil her. Blir kjent, date eller bare ha sex, så er det lettere å vite om man skal gi beskjed nå eller ikke. Jeg tror kanskje sex-talken bugner i litt usikkerhet for han.. Har hørt om flere som veldig tidlig kommer med den på banen. Ja takk begge deler! Jeg er egentlig ikke redd for at det bare er sex han er ute etter, det er noe mer som ligger og ulmer i bånn;) Alder er er relevant. Hadde du vært yngre, hadde det vært mer naturlig for ham å anta at du kunne være jomfru. Når du er 25 tenker han sannsynligvis ikke over det, og det betyr at han ikke kommer til å ta samme hensyn som han ellers kunne gjort, og kanskje synes du reagerer unaturlig eller rart fordi du reagerer annerledes og ting ikke faller like naturlig for deg som for noen som har hatt sex før. Sjansene for at du får en god opplevelse er større hvis han vet om det. Det minker også sjansene for at han tenker at noe er rart/galt hvis ting ikke flyter så lett første gangen. Takk for svar! Hvordan ville du blitt fortalt det? Regner med at alt faller seg naturlig, men kjekt med noen synspunkter:)Anonymous poster hash: 0b4fd...113 1
Daniel123 Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 1: Personlig ville jeg foretrukket å vite at det er ens første gang; slik at jeg kunne gjort det om til et godt og minnervedig minne. 2: Helt ærlig, ja, dersom kvinnen er opp i årene. Men i ditt tilfelle er det ikke en turn off.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Enig med Sofia. Jeg er også jomfru, men ville ikke nevnt det på første date. Det får komme etter hvert som man blir bedre kjent. Anonymous poster hash: c6e9a...3bb finnes det forsatt jomfruer i norge?. Hvor finnes dere da?. Tror aldri jeg har møtt en. har vært med over 100 jenter en plass. komt helt ut av tellingen. Anonymous poster hash: 5b178...ca4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Si heller at det er lenge siden sist. At du er jomfru i en alder av 25 kan gjøre at han tenker det er en grunn til det, eller at han friker litt ut. Anonymous poster hash: 288bf...d66
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Si heller at det er lenge siden sist. At du er jomfru i en alder av 25 kan gjøre at han tenker det er en grunn til det, eller at han friker litt ut. Anonymous poster hash: 288bf...d66 Det er jo en grunn for det... Fra jeg var ca 19 1/2 til 24 1/2 var jeg veldig syk...Anonymous poster hash: 0b4fd...113
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 finnes det forsatt jomfruer i norge?. Hvor finnes dere da?. Tror aldri jeg har møtt en. har vært med over 100 jenter en plass. komt helt ut av tellingen. Anonymous poster hash: 5b178...ca4 Billige damer, som dem du åpenbart møter -- er da naturligvis ikke jomfru.Anonymous poster hash: 7f156...cc6 1
Gjest Strandet Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 En fyr vil kanskje være mer var mot avvisning enn akkurat å konstatere at ei jente har lite erfaring tror jeg.
Kvinne87Rogaland Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Jeg var 21, og sa ifra. Han tok det veldig fint (syntes det var skikkelig kult faktisk), og det var en veldig fin opplevelse. Veldig glad for at jeg fortalte det. Min søster var 25 (faktisk veldig nydelig, men VELDIG kresen). Hvis du vil at dette skal bli noe mer, synes jeg at du skal fortelle det. Hvis han finner det ut seinere, blir han kanskje litt trist eller får dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå