WubWub Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Så lenge jeg kan huske har jeg hatt et brennende ønske om å jobbe i militæret , det har vært gutte drømmen, tenårings drømmen og voksen drømmen. Men dessverre fikk jeg beskjed av forsvaret om at de ikke trengte meg etter førstegangstjenesten min til tross for at jeg var i fysisk superform, scorte 124 i IQ test og bestod alle syns tester samt fysiske tester. Under samtale med forsvarets psykolog så uttrykte jeg et sterkt ønske om en karriere i forsvaret, da helst i forsvarets panser bataljon eller i en bataljon som hadde fokus på utenlandske skarpe oppdrag. Marine jeger f.eks. Grunnen til at jeg fikk avslag var rett og slett fordi forsvaret hadde innhentet personopplysninger hvor det kom frem noe ugunstig. En psykolog jeg hadde vært hos 1 år før førstegangstjenesten min hadde nemlig skrivd en evaluering om meg hvor det stod at jeg muligens hadde dyssosial personlighetsforstyrrelse men at jeg var for ung til å sette en konkret diagnose. Jeg fikk avslag fra forsvaret grunnet dette, deretter ordnet jeg meg en ny psykolog slik at denne feilaktige diagnosen kunne bli fjernet fra journalene mine slik at jeg kunne jobbe i militæret, men det tok et par år før det ordnet seg og da var det for sent. Er nå 30 år, føler jeg er i min beste alder så jeg kunne tenkt meg oppfylle drømmen min å jobbe med noe jeg liker, nemlig krig. Jeg stortrives i konflikt, pulsen senker seg, føler velbehag og sansene mine blir skjerpet. Føler jeg er den perfekte kriger ettersom jeg i tillegg ikke lar sentimentale følerier hemme meg på noen slags måter. Det går ann å melde seg inn i IDF (forsvaret i israel) men om man er utlendig så blir man bare satt til kokke tjeneste eller som medic etter det jeg har forstått. Dette interresserer meg ikke. Så har vi fremmedlegionen, er det kanskje en mulighet? Eller kan jeg komme meg inn i det norske forsvaret nå som jeg ikke har dyssosial personlighetsforstyrrelse i journalen? Har lest at Norge nå holder på å utvikle en NATO rapid response team på 1000 mann hvor de er konstant i beredskap for å rykke ut i skarpe oppdrag overalt på jordkloden. Dette høres så absolutt ut som noe for meg, spesielt nå som verden er i en meget ustabil geopolitisk situasjon. Kan tenke meg det blir mange konflikter de kommende 20 årene. Hadde jeg vært i USA så hadde jeg blitt vervet med en gang det er jeg sikker på for de verdsetter soldater med min type personlighet. The dream :
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 du ER jo psykopat. forsvaret vil ikke ha psykopater. Anonymous poster hash: 42472...6cd 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 du ER jo psykopat. forsvaret vil ikke ha psykopater. Anonymous poster hash: 42472...6cd Men det vil politiet. Så han burde søke seg dit. Kanskje kan han, etter endt politiutdannelse, søke til politioppdrag i utlandet? Så får han oppleve drømmen sin bli virkelighet, få skyte og drepe. Anonymous poster hash: e557f...42c 2
WubWub Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2014 Men det vil politiet. Så han burde søke seg dit. Kanskje kan han, etter endt politiutdannelse, søke til politioppdrag i utlandet? Så får han oppleve drømmen sin bli virkelighet, få skyte og drepe. Anonymous poster hash: e557f...42c Kunne også tenkt meg politi, ja. Men etter det jeg forstår så må man ha fullført førstegangstjeneste for å jobbe i politiet.
Gjest Evans Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Kunne også tenkt meg politi, ja. Men etter det jeg forstår så må man ha fullført førstegangstjeneste for å jobbe i politiet. Nei, det trenger du ikke.
WubWub Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2014 Nei, det trenger du ikke. Ok, men tror uansett ikke politi er noen mulighet for meg ettersom jeg har en prikk på rullebladet som går utpå at jeg skallet ned en politimann etter at han prøvde bryte av en slåsskamp når jeg var 19. så dumme ting man gjør når man er ung huff
Gjest Evans Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Ok, men tror uansett ikke politi er noen mulighet for meg ettersom jeg har en prikk på rullebladet som går utpå at jeg skallet ned en politimann etter at han prøvde bryte av en slåsskamp når jeg var 19. så dumme ting man gjør når man er ung huff Ja, da kan det bli vanskelig dessverre.
WubWub Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2014 Ja, da kan det bli vanskelig dessverre. Joa, men nå er det noen slags former for militær karriere jeg hovedsakelig ønsker meg da. ikke politi, selvom det såklart er fristende med voldsmonopol som politi har
WubWub Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2014 (endret) du ER jo psykopat. forsvaret vil ikke ha psykopater. Anonymous poster hash: 42472...6cd Nei tror ikke det du. Psykopater er eksperter på å late som om de ikke er psykopater, med andre ord er det slik at den du minst forventer skal være psykopat faktisk er psykopat! For de prøver etter beste evner å manipulere omgivelsene til å tro de er likandes kjerne karer/damer. Så om det hadde vært slik at jeg var psykopat, så hadde hvertfall ikke du eller noen andre på forumet her vissts om det. Psykopater greier lure selv kompetente psykologer med 10 års erfaring. Alt jeg vil er å kjempe for demokrati, ytringsfrihet og menneskerettigheter. Og som NATO soldat får jeg full mulighet til å gjøre verden en bedre plass, kule for kule, bombe for bombe. Endret 10. desember 2014 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 fremmedlegionen et alternativ? Anonymous poster hash: 5eebf...564
WubWub Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2014 fremmedlegionen et alternativ? Anonymous poster hash: 5eebf...564 Kanskje det er en mulighet?
WubWub Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2014 Ingen som vet om noen muligheter for meg å jobbe inn under noe som har med militære å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Din mulighet: http://www.legion-recrute.com/ Før i tiden var Fremmedlegionen kjent for å ta inn absolutt alle, uansett fortid og bakgrunn, men i dag er situasjonen veldig annerledes. Nå er det nemlig kun de mest egnede som får komme inn i legionen, og det er strenge opptakskrav for å bli med. Det er ikke lenger slik at du kan møte opp uten legitimasjon og bli med, for nå blir du sjekket opp mot Interpol-registeret og lignende før du får verve deg. Selve rekrutteringen foregår på en av Fremmedlegionen sine kontorer i Frankrike, og opptaksprøvene blir gjort i Aubagne like i nærheten av Marseille. Der er det egentlig bare å møte opp med legitimasjon, så er det daglige opptak derfra. Før man kan komme inn må man gjennom tre tester: en psykologisk test for å se om du er psykisk sterk nok til å klare deg i legionen, en medisinsk test som sjekker om du er frisk nok til å være med og en fysisk test som tester om du er i god nok form. De fysiske opptakskravene består blant annet av sit-ups, pull-ups, tauklatring og løping. Her må man klare et mål som er fastsatt av ledelsen. Anonymous poster hash: 714a4...2d2
WubWub Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2014 Din mulighet: http://www.legion-recrute.com/ Før i tiden var Fremmedlegionen kjent for å ta inn absolutt alle, uansett fortid og bakgrunn, men i dag er situasjonen veldig annerledes. Nå er det nemlig kun de mest egnede som får komme inn i legionen, og det er strenge opptakskrav for å bli med. Det er ikke lenger slik at du kan møte opp uten legitimasjon og bli med, for nå blir du sjekket opp mot Interpol-registeret og lignende før du får verve deg. Selve rekrutteringen foregår på en av Fremmedlegionen sine kontorer i Frankrike, og opptaksprøvene blir gjort i Aubagne like i nærheten av Marseille. Der er det egentlig bare å møte opp med legitimasjon, så er det daglige opptak derfra. Før man kan komme inn må man gjennom tre tester: en psykologisk test for å se om du er psykisk sterk nok til å klare deg i legionen, en medisinsk test som sjekker om du er frisk nok til å være med og en fysisk test som tester om du er i god nok form. De fysiske opptakskravene består blant annet av sit-ups, pull-ups, tauklatring og løping. Her må man klare et mål som er fastsatt av ledelsen. Anonymous poster hash: 714a4...2d2 Tusen takk, skal lese meg opp på siden der !
Kjetil E Skrevet 14. desember 2014 #15 Skrevet 14. desember 2014 Ok, men tror uansett ikke politi er noen mulighet for meg ettersom jeg har en prikk på rullebladet som går utpå at jeg skallet ned en politimann etter at han prøvde bryte av en slåsskamp når jeg var 19. så dumme ting man gjør når man er ung huff Den saken vil vel og kunne gjøre en militær karriere vannskelig. 2
WubWub Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #16 Skrevet 14. desember 2014 Den saken vil vel og kunne gjøre en militær karriere vannskelig. høres verre ut enn det var da, skallet han ikke til han med overlegg. han prøvde bryte av en klinsj hvor han havnet i midten og uheldigvis fikk panna mi i hodet sitt. han valgte ikke anmelde det da, for han fikk jo ikke noen særlige skader og han syntes jeg var for ung til å få en voldsdom mot politi på seg. fikk ikke noe bot eller fengsel heldigvis, alt jeg fikk var en natt på glattcella så ble det skværet opp dagen etterpå. har ikke hatt noe problemer med å komme inn i USA i voksen alder så er ikke sikkert episoden engang står i politi journalene
Kjetil E Skrevet 15. desember 2014 #17 Skrevet 15. desember 2014 høres verre ut enn det var da, skallet han ikke til han med overlegg. han prøvde bryte av en klinsj hvor han havnet i midten og uheldigvis fikk panna mi i hodet sitt. han valgte ikke anmelde det da, for han fikk jo ikke noen særlige skader og han syntes jeg var for ung til å få en voldsdom mot politi på seg. fikk ikke noe bot eller fengsel heldigvis, alt jeg fikk var en natt på glattcella så ble det skværet opp dagen etterpå. har ikke hatt noe problemer med å komme inn i USA i voksen alder så er ikke sikkert episoden engang står i politi journalene Okei nei da skal det ikke være noe problem ihvertfall. Men da skal det vel heller ikke være noe til hinder for å kunne bli politi. For da har du ingen ting på vandelsatesten, så det skal vel ikke være til noe hinder for å bli politi da. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #18 Skrevet 30. juli 2015 fremmedlegionen hadde nok vært en mulighet før i tiden, men i disse dager er de veldig opptatt av å luke ut psykopater som bare er ute etter å drepe. det amerikanske militæret derimot ser ut til å elske soldater uten følelser, men først må man jo bli amerikansk statsborger Anonymous poster hash: fbb59...c62
Gjest Angry Man Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 Slik du fremstår på dette forumet er nok det nærmeste du noengang kommer militæret den gassmaska jeg har på bildet mitt Wubba.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #20 Skrevet 30. juli 2015 Haha tror dessverre militæret nettopp luker ut folk som deg Hadde ikke du en så fet karriere at du kunne gå med Armani-dress på jobb? Bli heller i den jobben du Anonymous poster hash: 1e25b...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå