AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Trenger virkelig hjelp til å analysere dette. Var på en date med en fyr jeg har pratet med på meldinger på facebook i noen måneder (vi møttes på tinder). Daten gikk bra, vi pratet og han virket veldig høfflig og hyggelig:) Under daten spurte han om jeg ville møtes igjen en dag, jeg sa ja. Da vi skulle si hadet kysset han meg (ut av det blå!), men det var veldig koselig, og vi klinte litt før vi gikk fra hverandre. Han skal på julebord med klassen sin til helgen og sendte plutselig en melding nå hvor han spør om han kan komme til meg etterpå fordi det er langt hjem (han bor ikke i byen). Meldingen lød slik: "Kommer kanskje til deg etter julebordet? Blir for langt å dra hjem.." Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Ble litt overasket og lei meg, for han har hele tiden virket som en så bra fyr. Han er en familieperson og har selv tre søstre. Så det gir ikke helt mening i mine øyne at han kun skulle være ute etter noen å ligge med. Spesielt fordi han spanderte på daten vår og virket så søt og hyggelig. Men for min del blir det alt for tidlig å i det hele tatt sove med noen etter å ha møtt dem en gang, selv om vi har pratet lenge før vi møttes. Det har hele tiden virket som om han er interessert i meg og vil bli bedre kjent. En annen ting er at han kun har hatt en kjæreste før, og det forholdet var på 9 måneder. Kanskje han bare har lite erfaring med jenter? Hva tror dere? Jeg har selv aldri vært singel, så føler meg litt lost. Kan noen hjelpe meg å tolke det? Er han ikke interessert i meg som en potensiell kjæreste? Vil han bare ligge med meg? Anonymous poster hash: f9bc9...323
Aires Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Hva med å re opp en ekstramadrass til han, la han overnatte siden det tross alt er langt hjem, og forklare at du ikke mener dere er helt der enda? Dvs, du vil vente med å sove sammen (med mer) til litt senere? For alt du vet så mener han ikke noe annet med det enn å få kræsje på sofaen. Ta det positivt at han spør deg i stedet for andre venner i nærheten. Endret 10. desember 2014 av Aires 4
Sofia123 Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Hvis han kommer til deg etter et julebord er jeg rimelig sikker på at han kommer til å prøve seg. Føler du deg klar for det? 2
Betasuppe Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 I meldingen spør han ikke, han sier det som at det allerede er greit. Og du kommer til å få en full kar du ikke kjenner inn døra. En veldig dårlig idé. Du vet ikke hvordan folk er når de er fulle. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har selv aldri vært singel, så føler meg litt lost. Anonymous poster hash: f9bc9...323 Så du kom ut av din mors vagina og var i et forhold? Hardt å aldri ha vært singel.... Anonymous poster hash: 6d686...570 2
Sofia123 Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Jo mer jeg tenker på det, jo mer synes jeg du skal si nei. Jeg er enig med, Betasuppe, du kjenner faktisk ikke fyren. Det høres ikke sikkert ut! Tenk på din egen sikkerhet er du grei og si at det ikke passer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Så du kom ut av din mors vagina og var i et forhold? Hardt å aldri ha vært singel.... Anonymous poster hash: 6d686...570 Hahahaha:) Takk, nå ga du meg en god latter! Poenget er, jeg har ikke vært singel siden jeg gikk i niende klasse (er tjue nå), i mine øyne blir dette det samme som å aldri ha vært singel. Håper du skjønte tegninga:) Anonymous poster hash: f9bc9...323
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Hva med å re opp en ekstramadrass til han, la han overnatte siden det tross alt er langt hjem, og forklare at du ikke mener dere er helt der enda? Dvs, du vil vente med å sove sammen (med mer) til litt senere? For alt du vet så mener han ikke noe annet med det enn å få kræsje på sofaen. Ta det positivt at han spør deg i stedet for andre venner i nærheten. Takk for svar:) Skjønner hva du mener, og er enig i at jeg burde se på det positivt, det at han tenkte på meg i seg selv er jo koselig:) Han kunne jo for eksempel heller tenkt at han skulle på byen etterpå eller sove hos en annen jente. Anonymous poster hash: f9bc9...323
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Takk for svar:) Har sagt at jeg syns det er for tidlig. Han sier han skjønner det:) Jo mer jeg tenker på det, jo mer synes jeg du skal si nei. Jeg er enig med, Betasuppe, du kjenner faktisk ikke fyren. Det høres ikke sikkert ut! Tenk på din egen sikkerhet er du grei og si at det ikke passer. Anonymous poster hash: f9bc9...323
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Takk for svar. Har tenkt på det, derfor jeg sa til han at det er litt for tidlig. Han skjønte det:) I meldingen spør han ikke, han sier det som at det allerede er greit. Og du kommer til å få en full kar du ikke kjenner inn døra. En veldig dårlig idé. Du vet ikke hvordan folk er når de er fulle. Anonymous poster hash: f9bc9...323 1
Sofia123 Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Takk for svar:) Har sagt at jeg syns det er for tidlig. Han sier han skjønner det:) Anonymous poster hash: f9bc9...323 Flott. Jeg tror du har gjort et smart valg her. Lykke til videre!
Gjest tomasjj Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Han prøvde seg på en frekkis. Bra du sa nei. Han er vel litt ung tenker jeg. La han jobbe litt for å finne ut hva han er interessert i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå