Gå til innhold

Spør om å overnatte etter bare en date, er dette ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig hjelp til å analysere dette. Var på en date med en fyr jeg har pratet med på meldinger på facebook i noen måneder (vi møttes på tinder). Daten gikk bra, vi pratet og han virket veldig høfflig og hyggelig:) Under daten spurte han om jeg ville møtes igjen en dag, jeg sa ja. Da vi skulle si hadet kysset han meg (ut av det blå!), men det var veldig koselig, og vi klinte litt før vi gikk fra hverandre. Han skal på julebord med klassen sin til helgen og sendte plutselig en melding nå hvor han spør om han kan komme til meg etterpå fordi det er langt hjem (han bor ikke i byen). Meldingen lød slik: "Kommer kanskje til deg etter julebordet? Blir for langt å dra hjem.."

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Ble litt overasket og lei meg, for han har hele tiden virket som en så bra fyr. Han er en familieperson og har selv tre søstre. Så det gir ikke helt mening i mine øyne at han kun skulle være ute etter noen å ligge med. Spesielt fordi han spanderte på daten vår og virket så søt og hyggelig. Men for min del blir det alt for tidlig å i det hele tatt sove med noen etter å ha møtt dem en gang, selv om vi har pratet lenge før vi møttes. Det har hele tiden virket som om han er interessert i meg og vil bli bedre kjent. En annen ting er at han kun har hatt en kjæreste før, og det forholdet var på 9 måneder. Kanskje han bare har lite erfaring med jenter? Hva tror dere?

Kan noen hjelpe meg å tolke det? Er han ikke interessert i meg som en potensiell kjæreste? Vil han bare ligge med meg?

Anonymous poster hash: f9bc9...323
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det vil si at han bare er ute etter sex. Kan hende han bare ser det praktiske i det. Men synes du får si fra på en pen måte at du er ikke klar ennå. Da ser du jo hva slags svar du får.

Anonymous poster hash: 744ed...d74
  • Liker 1
Skrevet

Da sier du det du har skrevet her: Du synes han virker som en bra fyr, men for din del blir det alt for tidlig å i det hele tatt sove med noen etter å ha møtt dem en gang. Verre er det vel ikke?

Anonymous poster hash: adf9c...aea
Skrevet

Synes det var i overkant litt for tidlig av ham å forvente at han kan få komme og overnatte hos deg etter bare èn date selv om han bruker julebordet som unnskyldning. Uansett om det blir en ren overnatting eller sex, så ville jeg ha bedt ham om å finne seg noen andre å sove hos.

Høres jo nesten ut som om han spiller på samvittigheten din?

Skrevet

Jeg hadde bare sagt at det ikke passet ("beklager, venninne fra en annen by er på besøk", "jeg er bortreist", etc), så slipper du å begynne med tolkende forklaringer.

Anonymous poster hash: 2e38d...6ce
  • Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det er for tidlig å svare på hva han vil nå. Si at du synes det er for tidlig, eller eventuelt si at du ikke hjemme. Har blitt fortalt at det var for tidlig en gang og jeg ble ikke sur av det. Helt greit det :)

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...