rotekopp1989 Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hei! Til våren skal jeg søke opptak til master og jeg har allerede nå begynt å se litt på ulike retninger jeg syns er interessante (jepp, jeg er tidlig ute...).. Til nå har jeg funnet et par, og ved universitetet jeg går på nå avhenger det egentlig litt av hvilke oppgaver som bli lagt ut om jeg vil ta master her eller ei. I tillegg har jeg funnet noen interessante retninger, men de er ved andre universiteter. Når man søker master, er det litt som med samordna opptak at man bare kan søke et sted, eller går det an å søke master flere steder? Er det sånn at dersom jeg søker masterprogram ved et annet universitet, og ikke får plass der, så risikerer jeg å stå uten masterplass i det hele tatt? Takk for hjelp.
Sapree Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Nei, du søker på hver og en master direkte til de skolene dvs de er ikke med noe samordnaopptak men via søknadsweb til de skolene. Så da kan du søke på alle de masterene du vil
rotekopp1989 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2014 Nei, du søker på hver og en master direkte til de skolene dvs de er ikke med noe samordnaopptak men via søknadsweb til de skolene. Så da kan du søke på alle de masterene du vil Tusen takk for svar! :D Det var beroligende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå