Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om det var noen som hadde noen ideer om hvordan en kan gjøre lunsj brød skivene litt bedre og smakfulle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag brødskivene med feks. ost og baguettskinke og litt salat. Ha på feks sennep. Legg ved litt cherrytomater og VOILA :-)

Godt og sunt :-)

Skrevet

Jeg pleier aa ta med meg ferdigskjaerte broedskiver og en (uaapna) boks med makrell i tomat som jeg saa aapner i lunsjen og smoerer paa broedskivene = deilig, ferskt og sunt :sjarmor:

Skrevet

Egg! Ellers enig med de andre. Det er veldig godt å bruke skinke på boks og skjære tynne skiver og ha sennep under. Hvis du har rester etter kjøttpudding er det godt på brødet. Jordbær, druer, appelsin og annet søtt er veldig godt på gulosten!

Skrevet

Har dere ikke kjøleskap på jobben, så kjøp et! Vi har pålegg og grønnsaker i kjøleskapet og smører deilige skiver hver dag, Og så har vi eggkoker!

Skrevet

Bruk frukt og grønnsaker som topping/pynt. Det smaker godt, og ser pent ut!

Nam nam :tunge1:

Skrevet

Smør skivene med pesto istedenfor smør, og sløs med kjøttpålegget. Pesto, spekeskinke, mozzarella og tomatskiver er dødsgodt, og blir bare bedre av å ligge i gladpack og trekke litt. Ajvar med omelett er også kjempegodt. Smør to skiver med kaviar og legge med kaviarsidene mot hverandre. Kok to egg og legg et berg med eggeskiver på kaviaren i lunsjpausa. Philadelphiaost med tomat/basilikum eller Mediterranean-typen er kjempegodt med pepperskinke eller spekeskinke eller røkelaks. Middagsrest av kokt laks med majones og sitronsprut er også godt.

Skrevet

* Pynt med salatblader, tomat, agurk, paprika, mais, sopp og annet frukt og grønt.

* Postei med sylteagurk, rødbeter og løk

* Lag en egen påleggssalat, f.eks. tunfisk/kylling/skinke, bland i majones, urter, hakket løk, forskjellige grønnsaker osv

* Ta med en boks med salat og dressing

* Baguetter med ost/skinke, salami/egg osv

* Omelett på brødskiven

* Egg og tomat + vårløk

* Små kjøttkaker + rødbetesalat

* Bruk forskjellige typer brød, f.eks. baguetter, ciabatta, maistriangler, rundstykker osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...