Miq Skrevet 10. desember 2014 #1 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei, jeg slite litt med å finne en teit/morsom/tullete gave til kjæresten min. Dette skal bare være en del av den, men han elsker sånne tulleting som gjerne lager lyd eller bare noe som gjør noe morsomt eller ser morsomt ut Ja helt ærlig så er jeg ikke helt sikker på hva han sikter til eller hva jeg skal se etter Han har en sånn her foreste: http://www.teknikmagasinet.no/produkter/leker-o-gadgets/diverse/crazy-monkeyfor å gi en pekepinne på hva han liker Håper det er noen gode forslag der ute :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riviera Skrevet 10. desember 2014 #2 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Slenger inn forslag om Airzooka fra teknikmagasinet. Totalt nytteløst og ganske gøy Edit: pris: 159 kr. Endret 10. desember 2014 av Riviera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockejenta Skrevet 10. desember 2014 #3 Del Skrevet 10. desember 2014 Denne måtte jeg le av. En gris du setter i kjøleskapet som grynter hver gang du åpner døra, for å jage deg bort. http://www.teknikmagasinet.no/produkter/leker-o-gadgets/diverse/fet-gris-i-kjleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 10. desember 2014 #4 Del Skrevet 10. desember 2014 Du kan også sjekke ut coolstuff.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Del Skrevet 10. desember 2014 Hestehodemaske eller en rubber chicken? Jeg har kjøpt begge(han ønsket seg dem!) til min samboer, og vi har fremdeles morro med dem:P Skremte vettet av meg da han listet seg inn på badet mens jeg var i dusjen med den føkkings maska på huet Anonymous poster hash: 3e8e7...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Del Skrevet 11. desember 2014 Ok, no fant samboeren ut at han skal kjøpe anus av belgisk sjokolade i fin gavepakke til kompisene...Anonymous poster hash: 60ee9...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå