Gå til innhold

Bloggere! Hva skjer med noen av de?

Gjest Frugull

Anbefalte innlegg

Har vært innpå blogg siden til annek.blogg.no.

Er denne jenta slik hun sier i denne bloggen eller er dette bare tull fra hennes side for å komme seg på toppen av blogglisten?

Hun sier hun sliter slik med psyken å kan ikke jobbe.. Men feste,fylle,lage bråk på byen å shoppe flere ganger i uka det får hun til.

Har selv slitt med psyken etter mye som har skjedd med familien,har en mann som er mye syk å prøvde å fortelle nav att gikk jeg ut i full jobb nå,med barn,hjem og en veldig syk mann så ville jeg selv ligge under dyna pga psyken. Men fikk beskjed om at det var bare å komme seg på en jobb.

Da blir jeg jo lit forundret når noen kan håve inn penger å gjøre det de vil fordi de ikke gidder å jobbe.

Må si jeg blir provosert. Hva sier dere andre?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært innpå blogg siden til annek.blogg.no.

Er denne jenta slik hun sier i denne bloggen eller er dette bare tull fra hennes side for å komme seg på toppen av blogglisten?

Hun sier hun sliter slik med psyken å kan ikke jobbe.. Men feste,fylle,lage bråk på byen å shoppe flere ganger i uka det får hun til.

Har selv slitt med psyken etter mye som har skjedd med familien,har en mann som er mye syk å prøvde å fortelle nav att gikk jeg ut i full jobb nå,med barn,hjem og en veldig syk mann så ville jeg selv ligge under dyna pga psyken. Men fikk beskjed om at det var bare å komme seg på en jobb.

Da blir jeg jo lit forundret når noen kan håve inn penger å gjøre det de vil fordi de ikke gidder å jobbe.

Må si jeg blir provosert. Hva sier dere andre?

Akkurat dette har jeg også lurt veldig på.

Men, så har jeg også inntrykk av at de som aldri har prøvd ofte kommer bedre ut ift å få hjelp enn de som har stått på. Jeg får høre det jeg tolker som at; du har jo klart deg hittil, da klarer du deg videre.

Synes dette er helt på trynet. Hadde aldri klart det du nevner at denne bloggeren klarer. Er helt utslitt mentalt for tiden. Jeg får hjelp av psykolog, men ikke av nav. Klart det er provoserende at folk som aldri har giddi noen ting får goder vi som har slitt ikke får. Og jeg synes det er en veldig merkelig holdning av Nav.

Anonymous poster hash: 01bb5...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sånn på ekte også ja. ALLE innleggene hennes er jo like, man faker jo ikke alt. Jeg har gått på skole med henne og hun dukker av og til opp på fester jeg har vært på.

Blir helt kvalm!!!!!!!!

Anonymous poster hash: be7ef...9e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at hun bare ikke fungerer i jobb av en eller annen grunn, og derfor får støtte? Husker hun skrev at da hun var i praksis "klikket" hun og kastet ting rundt seg hvis sjefen ba henne om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Tjena, Gunnvald, hur är läget!;)

Tror det står i bloggen at om du leser alt som står der først, får du tilgang til nakenbildene.

Prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er kødd. Nav sjekker vel sånt? Kan umulig være lov å drive på sånn samtidig som man får penger fra Nav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Årrrhhh, jeg som håpte trolleblogging var på vei ut. Er så sinnssykt lei av den dama, hun har jo holdt på i mange år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...