Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst en billig en

Anonymous poster hash: e5916...4bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil jeg også ha tak i :) blomsterhandel?

Anonymous poster hash: 77bf2...00b

Skrevet

Anonymous poster hash: 8d6d2...a68
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bor et sted det er mye misteltein, men har aldri vurdert å plukke det....er ikke lov.

Men kunne vel kjøpt kristtorn.... Mer dekorativt spørr du meg

Skrevet

Du får det i blomsterbutikker. Ikke alle som tar det inn, så du får høre litt rundt. De er heller ikke så holdbare, så de pleier å tas inn siste uka før jul 😊

Skrevet

I alle fall fra Norge blir det nok problemer. Hørte på radio i dag, at det er en plass i Hordaland, en i øst, og en i Vestfold det vokser

Aldri hørt at det er å få kjøpt i blomsterbutkker

Anonymous poster hash: af87a...c7d
Skrevet

En falsk en da? :(

Anonymous poster hash: e5916...4bf
Gjest fotballflue
Skrevet

Her jeg bor er det masse misteltein. Men tror ikke jeg tør å plukke :fnise:

Skrevet

Etter stormen igår var det masse misteltein som hadde falt ned! Var heldig og fant en fin bukett :) Så bor man et sted hvor det vokser vilt er det jo et tips å gå ut og titte litt på bakken!

Anonymous poster hash: 622d3...2fc
Gjest fotballflue
Skrevet

Etter stormen igår var det masse misteltein som hadde falt ned! Var heldig og fant en fin bukett :) Så bor man et sted hvor det vokser vilt er det jo et tips å gå ut og titte litt på bakken!

Anonymous poster hash: 622d3...2fc

Hmm, ikke dumt! Får ta en titt i hagen og se om det ligger noe der :)

Skrevet

Vi har og i hagen....hihi!!

Skrevet

Jeg måtte google litt rundt om misteltein jeg nå, og fant ut at det rett og slett er en parasitt som lever på forskjellige typer trær? Dette visste jeg ikke! Har sett rundt her at det er masse store "klaser" med et eller annet rart i trærne som jeg har lurt på hva er for noe, men visstnok finnes det ikke misteltein her, så da er det nok noe annet rart. Fascinerende i grunn.

Anonymous poster hash: 40af2...1f5

Gjest fotballflue
Skrevet

Ja, eller, det er jo fuglebæsj på en måte da :fnise: frø fra fuglene som setter seg i trærne, også vips så er det misteltein, eller no :fnise:

Jeg bor i den byen i norge med mest misteltein, er en del her som ikke er så glad i de, siden det ikke er lov å kappe ned trær det har vokst i. Mange som er forbannet på det dumme epletreet i hagen :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...