AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hva blander du i mager kesam for at det skal smake godt å spise som yoghurt? Og hvor mye blander du i ifht kesam? - Jeg har sett at mange bruker sukkerfri saft. Hvilken er god å bruke? Jeg synes Fun light vanligvis smaker veldig kunstig. - Blander dere i konsentrert saft eller utblandet med vann? Hvor mye har dere i ifht kesam? Takker for alle tips og triks!!Anonymous poster hash: e4ca8...a35
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Jeg tar ca en halv boks mager kesam, 5 g agavesirup, litt vaniljepulver og en liten neve bær. Skal jeg kose meg deler jeg kanskje opp litt eple til, litt persimon eller litt mango. Fungerer også godt med en halv banan oppi to timer før trening!Anonymous poster hash: 32c5d...435
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Du kan jo prøve sukkerfritt syltetøy. Bringebær er nam. Ellers bruker jeg mye frukt. Eple+kanel+nøtter+vaniljeessens, for eksempel. Eller all slags bær. Jeg søter gjerne med stevia. En annen slager er søtpotetmos blandet med mager kesam, med kanel og vanilje. Anonymous poster hash: 41aca...4b8
Rosewood Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Jeg bruker Fun light med bringebærsmak, den der Zer-oh! med villbringebær og den med fersken er veldig gode og jeg blander ikke med vann. Jeg fyller saft nesten helt opp til kanten i boksen, rører forsiktig rundt, og så smaker jeg meg til meg sånn som jeg liker det så har jeg frosne blåbær oppi og gjerne litt mandler
Chicken! Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Synes det er digg med kun masse kanel og litt sukreen/natreen. Pleier å bruke flytende natreen (kjøpt fra Meny), da trenger jeg kunnet par dråper. Som nevnt over kan det også være godt med sukkerfri syltetøy, men også (tinte) frosne bær og litt natreen/sukreen. Nam!
vogue90 Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Kesam er utrolig godt med frosne bær (spesielt bringebær og blåbær) og søtning
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Jeg bruker bare ca 1/2 boks, med blåbær, valnøtter og masse, masse kanel Evnt litt syltetøy. Anonymous poster hash: 21822...7ae
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Kjøper ferdig-gelè og tar et par ss og rører inn. Utrolig godt og søtt. Herlig Anonymous poster hash: e88b8...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå