Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal da bake litt forskjellige ting til venner og familie som julegave. Det jeg lurer på da er når skal jeg bake og hvordan jeg skal pakke det inn? Jeg vil jo helst at de skal være ganske gode når man åpner gaven, altså at det ikke er ødelagt :fnise:

Jeg tenkte å lage cake pops - de tenker jeg er litt værre. Er redd for at sjokoladen skal smelte og at hele greien blir myk. Det skal jo pakkes inn i cellofan først også i papir, for og så legge det inn med de andre gavene :P Vil den smelte da? Isåfall, hvordan kan jeg løse det? Tenkte jo ihvertfall å lage cake popsene 1-2 dager før julaften. Blir jo litt rart om jeg legger en innpakket julegave i kjøleskapet liksom :fnise: Er jo varmt i hus og, så ja .. Drit redd for at det skal smelte og bli ødelagt.

Har dere noen tips og triks så del det gjerne! Jeg er litt desperat .. Tenkte å lage cake pops med oreo og philadelphia om det har noe og si, har forøvrig hørt at vanlig kake med vaniljekrem vil holde dårligere.

Anonymous poster hash: d7d15...2c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør be vennene dine oppbevare gaven i kjøleskapet. Jeg gjør faktisk det når jeg gir konfekt også..

Og med kakao bør eventuelle hundeeiere få beskjed om at gaven ikke bør legges under treet...

Anonymous poster hash: 6041e...997

Skrevet

Du bør be vennene dine oppbevare gaven i kjøleskapet. Jeg gjør faktisk det når jeg gir konfekt også..

Og med kakao bør eventuelle hundeeiere få beskjed om at gaven ikke bør legges under treet...

Anonymous poster hash: 6041e...997

Så det er den eneste måten? Vel, blir artig da!

Anonymous poster hash: d7d15...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...