AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er musiker og lager musikk så jeg lurte på: 1) Hadde du blitt mer betatt/forelsket i en du liker som spiller ett instrument som gitar eller synger? 2) Hadde du blitt mer betatt/forelsket i en du liker hvis han lagde en sang om deg, noe dere har opplevd sammen eller dedikerer til deg? Takk! Dere blir vel litt ekstra bettat/forelsket vell? Anonymous poster hash: 48eec...a53
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 1) Det kommer an på hvor godt han kler og trakterer dette instrumentet. Det er ikke nok til å skape ekstra interesse i seg selv, langt ifra. 2) Hvis jeg genuint hadde likt sangen. Hvis den ikke hadde vært særlig bra, hadde jeg blitt flau og fått litt vondt på hans vegne. Jeg har fått et par dikt noen ganger som har vært basert på søte tanker, men som har endt opp med å bli helt HÆ! Anonymous poster hash: 29fcb...a4a 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 1) Muligens. Umulig å svare på, da det kan gå begge veier. Datet en gang en gutt som studerte på NMH. Han spilte klarinett, og forgudet denne klarinettet sin (klarinettene, han hadde tre stykker). Han hørte kun på klassisk musikk, og ble helt sjokkert da jeg fortalte at jeg ikke kan spille et instrument. Han ble veldig slitsom i lengden, musikk tok for stor plass i livet hans. Men, på den andre siden kan det være veldig tiltrekkende med en person som liker å spille et instrument, og som spiller litt i blant som en hobby. Etter min mening må ikke musikken ta opp for stor plass, rett og slett. 2) Det kan også gå begge veier, og enten bli svært kleint eller kjempehyggelig. Mest sannsynlig ville jeg blitt veldig glad og rørt dersom noen hadde laget en sang til meg Anonymous poster hash: dd9f0...e5b 2
Gjest Strandet Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Hva med coverlåter da? "Laughter in the rain" f.eks. En sånn unisex sang. Men, så forsøke fortrenge den femi stemmen til den originale artisten og få fram en mer mannlig vri på det hele.
Gjest SånnCirka Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Musikalske menn er sexy. Punktum. Første kjæresten min ble jeg sammen med kun fordi han var kjempeflink til å spille gitar og hadde en nydelig sangstemme. Det sjarmerte meg i senk. Dessverre var ikke den musikalske siden hans alene nok i lengden. Så man må ha andre gode kvaliteter i tillegg til å være musikalsk. Det skal sies at musikk betyr mer for meg enn å ha noe å vrikke rumpa til, og jeg har litt annerledes musikksmak enn VG lista topp 20.... 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 stiller meg helt nøytral til musikere, men hadde vært litt bekymret for om du hade fast jobb? Anonymous poster hash: 13ba2...d36 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er musiker og lager musikk så jeg lurte på: 1) Hadde du blitt mer betatt/forelsket i en du liker som spiller ett instrument som gitar eller synger? 2) Hadde du blitt mer betatt/forelsket i en du liker hvis han lagde en sang om deg, noe dere har opplevd sammen eller dedikerer til deg? Takk! Dere blir vel litt ekstra bettat/forelsket vell? Anonymous poster hash: 48eec...a53 Elsker musikere! Jim Morrison,Liam Gallagher,Kurt Cobain... Ja,det er absolutt et pluss i boken men jeg må jo være fysisk og mentalt tiltrukket av vedkommende. Ellers hjelper det ikke at han er musikalsk.Men det er absolutt en hobby jeg anser som svært positiv Anonymous poster hash: 95279...0d9
Betty Blue Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 1) Det kommer an på hvor godt han kler og trakterer dette instrumentet. Det er ikke nok til å skape ekstra interesse i seg selv, langt ifra. 2) Hvis jeg genuint hadde likt sangen. Hvis den ikke hadde vært særlig bra, hadde jeg blitt flau og fått litt vondt på hans vegne. Jeg har fått et par dikt noen ganger som har vært basert på søte tanker, men som har endt opp med å bli helt HÆ! Anonymous poster hash: 29fcb...a4a Signerer denne. Musikalitet eller annen kreativitet kan være et stor pluss og gjøre mannen mer sjarmerende eller sexy, men det må være andre kvaliteter der også.
Vinni Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 For meg er dette helt uaktuelt... kjenner ikke "fama" med menn som spiller/synger 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er helt nøytral til dette. Men hvis musikkinteressen innebærer øvinger 5-6 dager i uken, konserter hver helg og nervøst sammenbrudd hvis ikke musikken er på døgnet rundt så nei. Been there done that.
OppNedPåAlt Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Musikk er ikke så viktig for meg, så hadde neppe brydd meg hverken til eller fra, men for noen er det viktig. Vær en bra utgave av deg selv, så liker folk deg uavhengig om du driver med musikk eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 stiller meg helt nøytral til musikere, men hadde vært litt bekymret for om du hade fast jobb? Anonymous poster hash: 13ba2...d36 Er det ikke bedre med en som liker det han gjør, fremfor bare å ha "fast vanlig jobb" og mislike jobben? Eller må du ha en som liker å ha en fast vanlig jobb? Anonymous poster hash: d1e45...8c7
99699 Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Jeg kaprer tråden til et lite spørsmål til. Hvis dere måtte velge om mannen deres skulle være musikalsk eller handy, hva ville dere valgt?
Sandie Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Jeg kaprer tråden til et lite spørsmål til. Hvis dere måtte velge om mannen deres skulle være musikalsk eller handy, hva ville dere valgt? Må nok svare handy. Det er for meg den type egenskap som har mest nytteverdi i hverdagslivet, selv om jeg også setter stor pris på musikalske menn. 1
smygende_lodde Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Jeg kaprer tråden til et lite spørsmål til. Hvis dere måtte velge om mannen deres skulle være musikalsk eller handy, hva ville dere valgt? Tar en handyman over en musiker any day 1
Gjest Fayme Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Hadde ikke blitt betatt kun på det grunnlag at han spiller instrument eller synger. Kunne fort blitt et irritasjonsmoment til og med.men kunne såklart blitt forelsket i en musiker, men ikke på grunn av at han var en musiker.. OG hadde ikke likt å få sanger skrevet om meg! 2
Daria Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Musikalske menn er sexy. Punktum. Tiltredes. Det er ikke nok å bygge et forhold på i det lange løp, men det gjør meg definitivt ganske mo i knærne og blank i blikket (forutsatt at det faktisk foreligger litt evner og talent, det holder ikke med entusiasme og innsatsvilje...). Handy eller musikalsk? Må jeg velge...? En handymann er jo mer praktisk, men det er lettere å leie inn en håndverker til å fikse praktiske ting enn å leie inn en musiker som kan forføre meg med smektende toner på sofaen... 2
Gjest SånnCirka Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Jeg kaprer tråden til et lite spørsmål til. Hvis dere måtte velge om mannen deres skulle være musikalsk eller handy, hva ville dere valgt? Selvom jeg synes musikalsk er sexy, så endte jeg opp med en handyman, så må nesten si handyman er det noe som helst som må fikses som jeg ikke klarer selv, så kan han det og det er utrolig deilig når man har enebolig, bil og båt 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 helt klart valgt en musiker! alle kan lære seg å bli mer eller mindre handy, det krever talent og innsats for å bli god nok på et instrument til å kalle seg musiker Anonymous poster hash: 34f96...0dd 3
Betty Blue Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Jeg kaprer tråden til et lite spørsmål til. Hvis dere måtte velge om mannen deres skulle være musikalsk eller handy, hva ville dere valgt? Så fremt han ikke hadde fobi mot å skru sammen en hylle eller slå inn en spiker : Musikalsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå