Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt strykebrett og jern til bestevenninna mi denne jula, noen som har en artig måte å pakke inn strykebrettet? Vil gjerne at ho ikke skal skjønne hva det er med en gang, mn det er jo ikke akkurat å lett :P

Skrevet

Hva med å få tak i en sånn snowboardpose og trekke det med? deretter sette sløyfe på?

Anonymous poster hash: 0675c...d20
Skrevet

Hva med å få tak i en sånn snowboardpose og trekke det med? deretter sette sløyfe på?

Hvor kan jeg få tak i det da? :P

Skrevet

Eller bruk litt papp også former dere bunnen som en gitar! så ser det ut som en svææær gitar :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Hvor kan jeg få tak i det da? :P

Du kan sikkert søke etter det på finn, ellers har jo enhver sportsbutikk slikt :) Vurder også å putte i noe som lager lyd hvis hun beveger på det, mandler f.eks. Lykke til forresten, det hørtes ut som en raus og fin gave :)

Skrevet

Eller bruk litt papp også former dere bunnen som en gitar! så ser det ut som en svææær gitar :nigo:

Smart!

Ho fikk sånn stigehylle ifjor, å ho skjønte ikke hva det var for noe i den laaange pakka, syns det er så festlig når folk ikke skjønner hva de får før de ser tingen :P Broren min får tårn med snus innpakka i masse papir oppi en eske med masse pakketeip rundt og gavepapir over der. Har masse andre eksempler også :P

Du kan sikkert søke etter det på finn, ellers har jo enhver sportsbutikk slikt :) Vurder også å putte i noe som lager lyd hvis hun beveger på det, mandler f.eks. Lykke til forresten, det hørtes ut som en raus og fin gave :)

Fin idè, får tygge litt på den! :) Takk for det, ho får også 6 drikkeglass og en del øredobber :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...