Birdo Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Vi har kjøpt strykebrett og jern til bestevenninna mi denne jula, noen som har en artig måte å pakke inn strykebrettet? Vil gjerne at ho ikke skal skjønne hva det er med en gang, mn det er jo ikke akkurat å lett
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Hva med å få tak i en sånn snowboardpose og trekke det med? deretter sette sløyfe på? Anonymous poster hash: 0675c...d20
Birdo Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2014 Hva med å få tak i en sånn snowboardpose og trekke det med? deretter sette sløyfe på? Anonymous poster hash: 0675c...d20 Hvor kan jeg få tak i det da?
missdior Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Eller bruk litt papp også former dere bunnen som en gitar! så ser det ut som en svææær gitar 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Hvor kan jeg få tak i det da? Du kan sikkert søke etter det på finn, ellers har jo enhver sportsbutikk slikt Vurder også å putte i noe som lager lyd hvis hun beveger på det, mandler f.eks. Lykke til forresten, det hørtes ut som en raus og fin gave Anonymous poster hash: 0675c...d20
Birdo Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2014 Eller bruk litt papp også former dere bunnen som en gitar! så ser det ut som en svææær gitar Smart! Ho fikk sånn stigehylle ifjor, å ho skjønte ikke hva det var for noe i den laaange pakka, syns det er så festlig når folk ikke skjønner hva de får før de ser tingen Broren min får tårn med snus innpakka i masse papir oppi en eske med masse pakketeip rundt og gavepapir over der. Har masse andre eksempler også Du kan sikkert søke etter det på finn, ellers har jo enhver sportsbutikk slikt Vurder også å putte i noe som lager lyd hvis hun beveger på det, mandler f.eks. Lykke til forresten, det hørtes ut som en raus og fin gave Anonymous poster hash: 0675c...d20 Fin idè, får tygge litt på den! Takk for det, ho får også 6 drikkeglass og en del øredobber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå