Gå til innhold

Når på dagen skal dere ha vielsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei når på dagen skal dere ha vielse i kirken, hva er normalt, jeg skal ringe til kirkekontoret etterpå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi skal ha kl.15.00, men jeg tror at alt mellom 13-16 er vanlig.

Skrevet

satser på enten 14 eller 15.00 jeg trur jeg., får ta og ringe

Skrevet

Tenk på om dere ev vil fotograferes før eller etter vielsen.

Om dere vil fotograferes før vielsen, er det jo praktisk å ta vielsen "sent", og vielsen "tidlig" dersom dere skal fotograferes etter vielsen...

Hva er mest praktisk for dere, og for gjestene?

Skrevet

ja da har jeg bestilt kirken Lørdag 27. august klokka 15.00. Han som tok telefonen på kirkekontoret var jo bare kjempe koselig da. Gratulerte oss så mye og pratet og pratet.

Skrevet

16.15 blir vår vielse, var ikke så mange alternativer å velge mellom den dagen i vår kirke.

Skrevet

Vi hadde 11.30. Vet at mange synes dette er sinnsykt tidlig, men vi var veldig fornøyd med det.

Skrevet

Vi skal ikke ha vielsen før kl. 17.00. Dette fordi den fotografen vi ville ha, ikke hadde ledig utenom kl. 13.00, og da ble vielse kl. 15.00 for tidlig (og 16.00) var selvfølgelig opptatt.. :)

Skrevet

Vi hadde vielse kl 1350. Synest det var helt passe. :)

Skrevet

Vi hadde klokken 13. Skulle gjerne hatt den tidligere.

Skrevet
16.15 blir vår vielse, var ikke så mange alternativer å velge mellom den dagen i vår kirke.

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken kirke du skal gifte deg i. Fikk en anelse om at det er samme som meg :-)

Skrevet

Vi skal ha vielsen kl 14 - akkurat passe tidlig og passe sent :). Samme dag vi gifter oss er det vielser kl 13, 15 og 16 i tillegg til oss. Presten sa at til neste år blir det halvannen time mellom hver, så det ikke blir altfor mye "rullebånd".

Skrevet

Må opp veldig tidlig får å dra til frisøren jeg...

Fotografering klokka 11, og vielse klokka 13. Middag 15, og kaffe 18.30

Skrevet

Vi har vielsen kl. 1400. Føler at det er et bra tidspunkt for oss (selv om vi i utgangspunktet ønsket oss kl. 1300- men da var det en annen vielse).

Skrevet
Må opp veldig tidlig får å dra til frisøren jeg...

Fotografering klokka 11, og vielse klokka 13. Middag 15, og kaffe 18.30

Samme her men kaffi kl 19:00.

Kunne godt ha tenkt meg alt en time senere så jeg ikke trengte stå opp så tidlig...men hvem kan vel sove på en sånn dag... :o

Skrevet

Her blir det:

0830 eller 09 Frisør

12.30 Fotograf

16.00 Vielse

18.00 Middag

21.00 Kaffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...