AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Før tenkte jeg at det var utseende mitt alle avslag gikk på. Men etter å ha tenkt meg om, så tenker jeg at det kan være ting jeg har sagt som kan skremme mannen. Jeg har nettdatet, og gått på ganske mange både oppturer og nedturer med nettdatingen. Får alltid høre at jeg er veldig pen, og de virker forelsket ut en stund, men så forandrer det seg. Jeg var veldig sårbar etter et forholdsbrudd, og nå tenker jeg at det kan være den sårbarheten som ble oppdaget av de menn som dumpet meg. Det trenger ikke å være utseende, men det kan være ting jeg sa. Jeg gikk raskt i gang med datingen etter et forholdsbrudd, og dermed kunne det gjerne merkes at jeg var psykisk "på bærtur" etter det jeg hadde vært igjennom. Når jeg tenker etter så sa jeg utrolig mye dumt. Og kanskje ikke rart mennene ble skremte . Hva tenker dere om personlighet og dating? Er et pent utseende nok, eller må personligheten være med? Anonymous poster hash: 8964b...38f
detnytter Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Å treffe noen handler vel mest om kjemien.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Å treffe noen handler vel mest om kjemien. Jeg hadde blitt litt skremt hvis en mann kunne si det jeg kunne si å møtene. Synes faktisk at det er utrolig at mennene ga meg nye sjanser. Husker at jeg egentlig ikke var klar for dating. Jeg var ikke ferdig med tidligere forhold i hodet, og rett og slett litt ustø med alt jeg sa der og da. Men noen ville ikke gi slipp, mens noen sa at de synes at jeg var helt "blåst i hue" hehe. Mens jeg tok det ille opp, og tenkte at det var noe med utseende mitt å gjøre. Mens de sa Nei, for der er du penere enn de fleste, men det er det du sier som er ille. Blir nesten flau av å tenke på det. Men nå har det gått en tid, og jeg er bevisst hva man kan si, og ikke si Jeg er over bruddet, og det er mye lettere å date nå Anonymous poster hash: 8964b...38f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Kan jeg få be om noen eksempler på hva du sa som var så ille? Anonymous poster hash: 15cd8...90c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Selvfølgelig vil det du sier ha betydning for om du vurderes som et kjæresteemne. Anonymous poster hash: f1570...410 4
Gjest Strandet Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Er kanskje greit å unngå å komme til å snakke forbi hverandre hele tida.
OppNedPåAlt Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Jeg dater folk kun basert på utseende. De kunne gjerne vært stumme for min del, så lenge de ser bra ut.... Selvsagt betyr personligheten. Og ja, det har noe å si hva man sier. Du må nok komme med litt eksempler på hva du sier som du tror skremmer vekk menn... 1
Inwe Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Personligheten har jo mye mer å si på utseende. Jeg personlig hadde tatt det mye tyngre om jeg ble dumpa pga personlighet enn pga utseende. 6
Kamikatze Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Utseende er det som gir meg lyst til å stappe henne i senga. Personligheten er det som avgjør om jeg gidder å interagere med henne på andre områder. Det første behøver ikke være perfekt, så lenge det vekker min apetitt. Måten hun beveger seg på kan bety like mye som kroppsfasong eller ansiktstrekk.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Personlighet og det man sier er jo det viktigste på daten! Anonymous poster hash: 9036b...2f5 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 For meg er personlighet utrolig viktig. Og jeg dumper lett de jeg dater, grunnet ting de sier som blir feil for meg. Jeg er ute etter et seriøst forhold, og da har utseende ganske lite å si, mens personlighet har mye å si. Anonymous poster hash: 24c37...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Jeg syns selv at personlighet har veldig mye å si for om jeg liker en person eller ikke. Føler at gutter tror at de må være supertrente for å bli likt av jenter, men selvtilitt er så mye mer sexy enn muskler! Den ene eksen min var veldig typpisk kjekk med masse muskler, mens eks nr 2 så helt anderledes ut. I mitt tilfelle har jeg vært mer tiltrukket av selve personen, og ikke deres utseende! Med det mener jeg ikke at eks nr 2 ikke var kjekk, mener bare at jeg hadde sykt lyst på ham uavhengi av hvordan han så ut:) fordi kjemien og tiltrekningen var så sinnsykt sterk. Anonymous poster hash: af4fb...e87
Deterbaremeg Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 For et utrolig rart spørsmål. Har du gått rundt og trodd at alle vi som er i forhold, er det kun fordi vi har funnet en vi liker utseendet til? 6
Summers Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Personlighet teller selvsagt litt, men de aller fleste er jo OK. Er utseende folk skiller seg ut. 1
Deterbaremeg Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Personlighet teller selvsagt litt, men de aller fleste er jo OK. Er utseende folk skiller seg ut. De aller fleste er ok både av utseende og personlighet mener nå jeg. Men 'ok' er jo ikke akkurat det man er ute etter i et forhold. 2
Sannerlig Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Utseende er en del av deg, men de fleste menn skygger vel noen som ikke er ferdig med tidligere forhold, virker for kontrollerende eller er klengete. Nettdating vet jeg ikke så alt for mye om, men ser venninner som starter tidlig i samtale med menn både på nett og ute på byen, med å fortelle om x'r, personlige probemer osv, blir fort avfeid av menn som vi bli godt kjent på lett og koselig vis "før" de får nissen på lasset:) Endret 10. desember 2014 av Sannerlig
Gjest brutal_mann Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Må signere katten over her. For min del så er det lite som tenner meg mer enn IQ kombinert med empatiske evner.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Må signere katten over her. For min del så er det lite som tenner meg mer enn IQ kombinert med empatiske evner. For min del: Intelligens og humor Anonymous poster hash: 886d2...7a7
Gjest Jon blund Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Før tenkte jeg at det var utseende mitt alle avslag gikk på. Men etter å ha tenkt meg om, så tenker jeg at det kan være ting jeg har sagt som kan skremme mannen. Jeg har nettdatet, og gått på ganske mange både oppturer og nedturer med nettdatingen. Får alltid høre at jeg er veldig pen, og de virker forelsket ut en stund, men så forandrer det seg. Jeg var veldig sårbar etter et forholdsbrudd, og nå tenker jeg at det kan være den sårbarheten som ble oppdaget av de menn som dumpet meg. Det trenger ikke å være utseende, men det kan være ting jeg sa. Jeg gikk raskt i gang med datingen etter et forholdsbrudd, og dermed kunne det gjerne merkes at jeg var psykisk "på bærtur" etter det jeg hadde vært igjennom. Når jeg tenker etter så sa jeg utrolig mye dumt. Og kanskje ikke rart mennene ble skremte . Hva tenker dere om personlighet og dating? Er et pent utseende nok, eller må personligheten være med? Anonymous poster hash: 8964b...38f Alle sier personlighet har så mye å si men det er faktisk bullshit inntil man blir kjent med personen på et intimt nivå som innvolverer litt mer en å prate med en person et par ganger. Utsene er egentlig stort sett alt some teller fra erfaring
BeautyBox Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Alle sier personlighet har så mye å si men det er faktisk bullshit inntil man blir kjent med personen på et intimt nivå som innvolverer litt mer en å prate med en person et par ganger. Utsene er egentlig stort sett alt some teller fra erfaring Det tenker jeg kommer an på personlighet også. Noen mennesker ser bort ifra et mindre pent utseende og er mer interessert i å bli kjent med det indre, og kan da bli forelsket etter hvert som man ser at det mennesket er vakkert fra innsiden av. Mulig man kommer til et slikt punkt fordi man har uhell med å finne noen med pent utseende, eller at man er mindre pen selv. Men min teori er uansett at utseende ikke nødvendigvis har alt å si for om man blir interessert i noen eller ikke. Fysisk tiltrekning kan dessuten komme med tiden, selv om den ikke er der til å begynne med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå