Gå til innhold

Nettdating, og resultater av det :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettdatet en del. Nå har jeg funnet en mann som jeg har datet i lengre tid. Er veldig glad for at det er en som jeg har klart å hatt det gående med lenge. Er veldig forelsket i han.

Men før han så datet jeg en god del menn. Veldig mye rart. Har datet ganske mange, men først nå har jeg funnet en jeg ble ganske interessert i.

Er det noen her som har holdt på med nettdating. Og hvilke inntrykk har dere fått av det? Og har dere datet mange på nettdating?

Anonymous poster hash: 5612b...3ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv møtt 3 stk fra nette. Den første ble min samboer i 3,5 år, den andre ble en rebound desverre og den 3 er en jeg har snakket mye med hver dag og nylig møtt som jeg håper å tror kan være en potensiell kjæreste i fremtiden. Har snakket med veldig mangen men mister fort interessen for dem.

Tror nettdating nesten er lettere om dagen en det å møte noen på fest haha :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det er og blir noko drit. Det er alltid utan unntak noko "gale" med dei eg har truffe på nettet.

Skrevet

Alle mine romantiske interesser har jeg møtt over nettet, inkludert min første og nåværende kjæreste/samboer. Har aldri gått aktivt inn for å date på nettet, men vi har tilfeldigvis blitt kjent gjennom sosiale medier. Det har funket veldig fint for meg, i hvert fall :)

Skrevet

Det er og blir noko drit. Det er alltid utan unntak noko "gale" med dei eg har truffe på nettet.

For lang nese, for lange hender, for små føtter, ikke nok hår, for mye hår, for store ører, for små ører, osv?

Anonymous poster hash: 6f894...ad9

Skrevet

For lang nese, for lange hender, for små føtter, ikke nok hår, for mye hår, for store ører, for små ører, osv?

Anonymous poster hash: 6f894...ad9

Nei, meir sånn; eg er ute etter eit forhald, nei eg visst ikkje det alikavell. Trudde eg var klar, men har funne ut at eg ikkje er det. Eg har nok med meg sjølv no. Eg er ute etter ei koseveninne. Eg har sosial angst. Eg har psykiske problem. Eg har ei narkoman eks som kjem på døra av og til.

Desse tinga kan ikkje eg ha i livet mitt med min son.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er bunnfallet som er på nettdatingsider.

• Liker 2
Skrevet

Nettdating fungerer ikke for meg heller. BAre skrevet med en god del, men de jeg får en viss "nettkjemi" med og skriver med en liten stund, trekker seg før vi skal møtes. Også hører jeg ikke fra de mer.

Jeg har møtt èn som jeg ble veldig betatt av og som jeg likte kjempegodt, men han avviste meg kort og kontant.

Anonymous poster hash: 72219...6c5
Skrevet

Eksen min traff jeg på nett, men traff rundt 20 før det ble klaff. De fleste av disse var normale, hyggelige menn.

Nå har jeg truffet en fin mann på Tinder som jeg har datet en stund. Jeg er litt usikker fordi han ble separert i våres, og er litt redd for at jeg er "første og beste", men ellers er det veldig bra. Har vel truffet rundt 20 fra nettet før jeg møtte ham. Normale menn dette også, bare ikke klaff. Raringene siler man ut før man treffer dem.

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er bunnfallet som er på nettdatingsider.

heilt einig

Skrevet

Jeg har nettdatet en del. Nå har jeg funnet en mann som jeg har datet i lengre tid. Er veldig glad for at det er en som jeg har klart å hatt det gående med lenge. Er veldig forelsket i han.

Men før han så datet jeg en god del menn. Veldig mye rart. Har datet ganske mange, men først nå har jeg funnet en jeg ble ganske interessert i.

Er det noen her som har holdt på med nettdating. Og hvilke inntrykk har dere fått av det? Og har dere datet mange på nettdating?

Møtte min nåværende kjæreste gjennom instagram :fnise:

Har datet endel igjennom nettet... Har faktisk ikke annet enn positive opplevelser!

Skrevet

Jeg har egentlig ganske bra erfaringer med nettdating, jeg. Jeg har vært på både sukker og møteplassen. Ja, de aller fleste er totalt uinterssante, men de er jo bare å ignorere.

Jeg har truffet rundt ti stk. Jeg skriver en stund før jeg går med på å treffes, og da får man luket ut en god del. Jeg er kresen på hvem jeg skriver med, og enda kresnere på hvem jeg treffer.

Av de jeg har truffet er det vel bare én som var helt håpløs. Kom ganske raskt frem da vi møttes at han hadde løyet om stort sett alt, inkludert alder. Ellers har de jeg har møtt vært hyggelige og oppegående. Et par av dem ble småkjærester en stund, mens andre var hyggelige å treffe, men ikke noe forholdsmateriale.

Nå har jeg datet en fyr fra sukker i snart to måneder, og har store forhåpninger om å ha funnet Kjærleiken.

Anonymous poster hash: 57a88...3b2
Skrevet

Jeg har holdt på med nettdating lenge, og datet mange. Har møtt mye rart, har også møtt noen bra menn. Men problemet er at jeg er ikke flyttbar, grunnet mine 2 barn, og ofte møter jeg menn som ikke er flyttbare grunnet sine barn. Og derfor går det ikke. Eller at jeg vil noe mer, men de vil ikke.

Men jeg fortsetter, og håper på å møte den rette etter hvert.

Anonymous poster hash: 982ec...ca1
Skrevet

Jeg hadde sukker i 3 mnd, og syntes det var "bare" raringer der. Tinder er noe helt annet, det er lavere terskel for å skaffe seg det og mer sosialt akseptert. Jeg vet om mange som har møtt kjæresten sin der, ogselv har jeg datet en mann jeg møtte på tinder for 3 mnd siden som er fantastisk flott (og helt normal) :)

Anonymous poster hash: 28e30...e77

Skrevet

Tja, noen dater her og der, men ikke så mye mer enn det. Har meldt meg ut, og av type "nettdating"-ting er det nå kun Tinder. Ellers satser jeg på den virkelige verden, i den grad jeg i det hele tatt "satser".

Skrevet

fant du deg virkelig noen på de ubrukelige nettdating sidene?. Måtte jo knulle meg gjennom en haug av de damene før jeg i det hele tatt fant noe brukbart:S

Anonymous poster hash: a4381...d36

Skrevet

Tviler faktisk ikke på at halvparten av alle jentene på møteplassen og sukker sliter med sosial angst eller mindreverdighets komplekser og har knult alle de har vært på date med nesten. Var så vidt å si de var pene og si noen gode komplimanger og snakke litt så lå de plutselig magisk vis oppå kuken min

• Liker 1
Skrevet

meldte meg inn på møteplassen her om dagen. allerede første kvelden kom jeg i pret med en (fått ørten mail fra andre og, men de virker så uinteressante). han jeg snakker med nå skal jeg treffe på lørdag, å alt vi snakker om tyder på at vi er ganske like i tankegangen :) så da får man se ^^

Anonymous poster hash: 3f71b...c76
Skrevet

Jeg hadde sukker i 3 mnd, og syntes det var "bare" raringer der. Tinder er noe helt annet, det er lavere terskel for å skaffe seg det og mer sosialt akseptert. Jeg vet om mange som har møtt kjæresten sin der, ogselv har jeg datet en mann jeg møtte på tinder for 3 mnd siden som er fantastisk flott (og helt normal) :)

Anonymous poster hash: 28e30...e77

Jeg er på sukker, men har ikke sjekket ut tinder. synes du det er mer seriøst på tinder?

Skrevet

Tviler faktisk ikke på at halvparten av alle jentene på møteplassen og sukker sliter med sosial angst eller mindreverdighets komplekser og har knult alle de har vært på date med nesten. Var så vidt å si de var pene og si noen gode komplimanger og snakke litt så lå de plutselig magisk vis oppå kuken min

Vær litt forsiktig med hva du sier, skal ikke ta alle under en kam... Og hvor langt man går på en date gjelder fra begge sider. Teit å skylde på jenta(og kalle en løs) for at du ligger med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...