tonelise10 Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Kan jeg bruke denne kjolen til julebord neste helg? Og hvilke tilbehør jeg bruke til? http://www.hm.com/no/product/34646?article=34646-A#shopOrigin=SA En liten ting til: Dersom en ser fra halsen og ned så er det litt gjennomsiktig. Hva kan gjøre for at det ikke blir så gjennomsiktig? Gode tips? Blir denne kjolen litt for drøy til julebord dersom en tenker på det. Gode tips mottos :-)
tonelise10 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2014 Er det ingen som kan komme med gode tips? Vel, da er vel en tur ut igjen å shoppe noe annet....sukk!!!
Petalouda Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 jeg syns den var kjedelig men du kan vel fint bruke den ... ?
Ella1 Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Synes modellen på bildet hadde stylet den perfekt. Evt. kan du sette opp håret i en litt rufsete topp eller flette og han noen fine øredobber til. Enkle sko og en clutch veske. Angående utringingen så ville jeg hatt en svart BH som ikke viser kløft, en som dekker det meste, altså en litt "høy" BH. Da blir det ikke tacky, men classy 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Føler man må være veeldig tynn for å kunne bruke en slik kjole.. Ellers ser man ut som et telt. Dekker du til den ene detaljen kjolen faktisk har, tror jeg den blir veldig kjedelig Anonymous poster hash: f09f9...711
Gjest Evans Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Jeg syns den var fin! Hvis du syns det blir formye med den utringningen, hva med en fin blondetopp under? Ser for meg at det blir kaldt med så bare armer, så ville godt for en fin cardican/blazer. Kanskje du har en i gull eller sølv?
Gjest Tigress Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Er du så tynn at du ikkje ser ut som eit telt i denne vil eg tilrå følgjande: - Sko med lukka tå så du kan ha strømper (for å ikkje fryse i hel). I ei ideell verd trur eg ein svart pump med d'Orsay-skjæring vil gje mest mogleg det same inntrykket som på modellen (for eg er samd i at kjolen er fint styla på bildet). - Utringinga ville eg, eg gjentek, ville eg, ha løyst med puppetape. Men, eg har mest ikkje pupper, og kan komme unna med utringing til navelen også. Har du pupper ville eg satsa på ein annan kjole, i alle fall om det er jobbjulebord...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Er det en nattkjole? Anonymous poster hash: c8397...c2a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå