Gå til innhold

Prosjekt: Diett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prosjekt diett går ut på å leve på egg og bacon i to uker. Hvordan tror du det går?

Jeg og venninne 1 skal leve på dette i to uker, mens vennine 2 og 3 skal gå på shake.

Hvem tror dere vil gå ned mest?

Siden vi alle fire har hverdager som raser forbi og det er jul skal treningen "bare" bestå av 30 min gåtur hver dag.

Anonymous poster hash: 33287...590

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo veldig an på hvor mye som skal spises/drikkes ..

Anonymous poster hash: 71dfc...a01

Skrevet

Det kommer jo veldig an på hvor mye som skal spises/drikkes ..

Anonymous poster hash: 71dfc...a01

100 gram av hver til hvert måltid leste vi på nett... Drikker vann og fun light.

Gjest Runforit
Skrevet

Har dere regnet hvor mange kcal dette blir per dag?

• Liker 1
Skrevet

Jeg og venninne 1 skal leve på dette i to uker, mens vennine 2 og 3 skal gå på shake.

100 gram av hver til hvert måltid leste vi på nett... Drikker vann og fun light.

Du sier ingenting om hvor mange måltider, men min stemme går til shake. Shake inneholder nesten ikke kalorier, mens 100g egg og bacon til hvert måltid blir jo noen kalorier. Kommer selvfølgelig ann på hvilket utgangspunkt hver og en av dere har.

Når det er sagt høres det ut som en dårlig idè.

Anonymous poster hash: 58bbf...73a

Skrevet

Jeg stemmer også for shake.

100 gr. bacon er ca. 340 kcal.

100 gr. egg (2 stk.) er 150 kcal.

Blir fort 500 kcal per måltid.

Så dere bør kanskje ha bare 3 måltider på denne dietten for å gå ned i vekt.

Gjest earlgrey
Skrevet

Vet ikke hvem som kommer til å gå ned mest, men jeg gikk på noka-shaker i 2 uker en sommer, og raste ned nesten 7 kg i vekt. Mye vannvekt var det nok, så var jeg 17 år og aktiv, men uansett så virker det jo :)

Skal sies at jeg ikke klarer hverken synet eller lukta av de shakene lenger, ikke engang burgerking sine milkshake etter de to ukene. Men smoothie går bra :)

Lykke til da!<3

Skrevet

Prosjekt diett går ut på å leve på egg og bacon i to uker. Hvordan tror du det går?

Kjempedårlig.

Tror det er lite interessant hvem som går ned mest. Enten vil dere ikke klare å holde "dietten", eller så vil dere gå opp igjen det dere har gått ned så snart dere begynner å spise som ellers igjen.

Skrevet

Du sier ingenting om hvor mange måltider, men min stemme går til shake. Shake inneholder nesten ikke kalorier, mens 100g egg og bacon til hvert måltid blir jo noen kalorier. Kommer selvfølgelig ann på hvilket utgangspunkt hver og en av dere har.

Når det er sagt høres det ut som en dårlig idè.

Anonymous poster hash: 58bbf...73a

Tenkte 5 måltider. Vi går utfra lavkarbokuren som var så populær for noen år siden med bacon. Det var mange som sverget til det?

Skrevet

Jeg stemmer også for shake.

100 gr. bacon er ca. 340 kcal.

100 gr. egg (2 stk.) er 150 kcal.

Blir fort 500 kcal per måltid.

Så dere bør kanskje ha bare 3 måltider på denne dietten for å gå ned i vekt.

Okei, men denne populære bacon-lavkarbo-kuren var sååå bra for noen år siden? Humbug kanskje?

Vi valgte egg og bacon da shake gjør deg vel veldig tappet for energi, vondt i hodet etc.?

Skrevet

Vet ikke hvem som kommer til å gå ned mest, men jeg gikk på noka-shaker i 2 uker en sommer, og raste ned nesten 7 kg i vekt. Mye vannvekt var det nok, så var jeg 17 år og aktiv, men uansett så virker det jo :)

Skal sies at jeg ikke klarer hverken synet eller lukta av de shakene lenger, ikke engang burgerking sine milkshake etter de to ukene. Men smoothie går bra :)

Lykke til da!<3

Brukte du med melk? :) Takk for det!

Skrevet

Lykke til da!<3

Hvor mye veide du i utgangspunktet? Høyde? BMI?

Anonymous poster hash: 6dd75...8bc

Gjest Runforit
Skrevet

Okei, men denne populære bacon-lavkarbo-kuren var sååå bra for noen år siden? Humbug kanskje?Vi valgte egg og bacon da shake gjør deg vel veldig tappet for energi, vondt i hodet etc.? Anonymous poster hash: 33287...590

Altså, ingen kosthold er bra over tid om en ikke har noe variasjon. Egg og bacon er absolutt fine ingredienser i et ellers balansert kosthold. Men å kun leve på det høres ikke særlig smart ut da du ikke får alle næringsstoffene du trenger i kun egg og bacon.

Gjest earlgrey
Skrevet

Brukte du med melk? :) Takk for det!

Hadde en med vaniljesmak som jeg brukte melk i og en med tropisk smak som jeg brukte appelsinjuice i :)

Gjest earlgrey
Skrevet

Hvor mye veide du i utgangspunktet? Høyde? BMI?

Anonymous poster hash: 6dd75...8bc

168 cm, husker ikke nøyaktig vekt og bmi men veide rett under 50 kg da jeg sluttet, så ca 55 kg :P var for tynn da ser jeg på bilder i ettertid, men jeg tenker at de som er overvektig kanskje går enda fortere ned i vekt på noka.

Men kommer jo heeel an på hvor ofte du drikker gusja da, jeg drakk det til frokost og middag og hadde vanlig lunsj og kveldsmat, lite snacks og jogget i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...