Gjest Blomsterert Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Han er uenig i alt jeg sier. Vi ser tv sammen,og alt jeg kommenterer er han uenig i. Greit nok ,men må han si det hele tiden? Blir sliten av det jeg. Det er helt ucesentlige ting. Vi så fks "Home and away",og i min alder er det ok,men ikke mer da. Men sier jeg noe,er han veldig engasjert(han er 40 år!),og sier mot meg. Ok. Han snakker nedsettende om min sønn,som har ad/hd. Jeg prøver være smooth,men de går ikke overens. Ok. Men han(min svigersønn)må vite at barna mine er barna mine,så snakk gjerne med meg,men forstå? Han tar ikke hensyn. De klager virkelig på alt,selv om jeg både rydder og vasker to ganger i uka for dem. Blir så lei meg! Han er på demonstrativ måte alltid enig med min datter,-selv om hun og jeg tar det helt piano! Det er det rareste,for jeg ser min datter reagerer! Han er mot alt jeg er for. Ok. Sånn svigermortendenser,så ligger lavt her! Tro meg! på påMen å rydde og vaske for de er tydeligvis ikke nok. Han klager på alt jo. Hvordan skal jeg føle det da? Jeg begynner å mislike han veldig! Hjelp! Min datter sliter mentalt,og han bare jatter med,-de er vel ikke bra,er det? Min datter har angst,og min svigersønn gjør alt når jeg ikke er der de to gangene i uka. Kan han ikke være takknemlig for at jeg gjør rent osv da? De har en haug med dyr også,som jeg ar vare på. Likevel,-klager. Og jeg er verdens snilleste mot dyr og barn,-og egentlig mennesker forøvrig. De kjefter på meg/ser ned på meg fordi jeg gir tiggere penger,-de syns jeg er dum- Så min sønn. Han låner penger,men er ikke nøye med å gi tilbake. Jeg blir veldog såret da han låner mye pr gang. Jeg er så dønn sliten Vil ha voksne unger som tenker LITT på moren sin. Sorry. Måtte få det ut. Regner med kjeft,men noen må forstå meg?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Synes ikke måten din å skrive på samsvarer helt med en person som har en svigersønn på 40.... Anonymous poster hash: 65957...127 18
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Vi har alle vårt... Hvis du ikke trives, kan du ikke bare reise hjem da? Anonymous poster hash: fd44a...c04
umwar Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 I forrige tråd var det positive ord om datter og svigersønn, og de jobbet hardt og var slitne. De var åpenhjertige og gode. Jeg skjønner ikke helt greien. Du koser deg gløgg hver dag, men du misliker din svigersønn? Du er litt oversensitiv, og tolker ting litt for mye Og de tenker tenker LITT på deg, da de har latt deg bo hos dem. Det er ganske så greit av dem. Det er din sønn som har påpekt hvor selvsentrerte din datter og svigersønn er. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892277&hl= 1
Gjest Blomsterert Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Vi har alle vårt... Hvis du ikke trives, kan du ikke bare reise hjem da? Anonymous poster hash: fd44a...c04 Nei,for jeg bor langt unna og jeg er her nå på juleferie. Vi har alle vårt ja :-) Sant det da.men vi får lov til å få det ut ? :-)
Gjest Blomsterert Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 I forrige tråd var det positive ord om datter og svigersønn, og de jobbet hardt og var slitne. De var åpenhjertige og gode. Jeg skjønner ikke helt greien. Du koser deg gløgg hver dag, men du misliker din svigersønn? Du er litt oversensitiv, og tolker ting litt for mye Og de tenker tenker LITT på deg, da de har latt deg bo hos dem. Det er ganske så greit av dem. Det er din sønn som har påpekt hvor selvsentrerte din datter og svigersønn er. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892277&hl= Hva snakker du om?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Han er uenig i alt jeg sier. Vi ser tv sammen,og alt jeg kommenterer er han uenig i. Greit nok ,men må han si det hele tiden? Blir sliten av det jeg. Det er helt ucesentlige ting. Vi så fks "Home and away",og i min alder er det ok,men ikke mer da. Men sier jeg noe,er han veldig engasjert(han er 40 år!),og sier mot meg. Ok. Han snakker nedsettende om min sønn,som har ad/hd. Jeg prøver være smooth,men de går ikke overens. Ok. Men han(min svigersønn)må vite at barna mine er barna mine,så snakk gjerne med meg,men forstå? Han tar ikke hensyn. De klager virkelig på alt,selv om jeg både rydder og vasker to ganger i uka for dem. Blir så lei meg! Han er på demonstrativ måte alltid enig med min datter,-selv om hun og jeg tar det helt piano! Det er det rareste,for jeg ser min datter reagerer! Han er mot alt jeg er for. Ok. Sånn svigermortendenser,så ligger lavt her! Tro meg! på påMen å rydde og vaske for de er tydeligvis ikke nok. Han klager på alt jo. Hvordan skal jeg føle det da? Jeg begynner å mislike han veldig! Hjelp! Min datter sliter mentalt,og han bare jatter med,-de er vel ikke bra,er det? Min datter har angst,og min svigersønn gjør alt når jeg ikke er der de to gangene i uka. Kan han ikke være takknemlig for at jeg gjør rent osv da? De har en haug med dyr også,som jeg ar vare på. Likevel,-klager. Og jeg er verdens snilleste mot dyr og barn,-og egentlig mennesker forøvrig. De kjefter på meg/ser ned på meg fordi jeg gir tiggere penger,-de syns jeg er dum- Så min sønn. Han låner penger,men er ikke nøye med å gi tilbake. Jeg blir veldog såret da han låner mye pr gang. Jeg er så dønn sliten Vil ha voksne unger som tenker LITT på moren sin. Sorry. Måtte få det ut. Regner med kjeft,men noen må forstå meg? Prøver å være smooth? Og du er nærmere 60 år?Anonymous poster hash: c6296...1f1 1
Gjest Blomsterert Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Synes ikke måten din å skrive på samsvarer helt med en person som har en svigersønn på 40.... Anonymous poster hash: 65957...127 forklar??
umwar Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Hva snakker du om? Tråden som jeg linket til. Det du hadde fått et hovent ansikt som ingen la merke til, og du lurte på om det var en grunn til det. Du fikk en del svar. Edit: Hva lurer du på i denne tråden? Endret 9. desember 2014 av Talbot 1
Gjest Blomsterert Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Prøver å være smooth? Og du er nærmere 60 år?Anonymous poster hash: c6296...1f1 Hva betød dete svaret egentlig? Nri du. Min svigersønn er betraktelig eldre enn in datter. Oh1 Blir så lei kortttenkte svar.
Gjest Blomsterert Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Synes ikke måten din å skrive på samsvarer helt med en person som har en svigersønn på 40.... Anonymous poster hash: 65957...127 ok.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Dere går oppå hverandre. Det er kanskje litt lenge å reise på juleferie til noen en hel måned eller hva det er før jul? Du har før skrevet i tråder at du har et problematisk forhold til din svigersønn. Noen ganger går man godt sammen med andre mennesker og andre ganger blir det personlighetskræsj. Det er vel der du og din svigersønn er? Du bor gratis hos dem denne perioden du er der. Det skulle bar mangle at du gjorde litt husarbeid og sånt når du er der uten å forvente å bli tilbedd hver gang du gjør. Hvis du synes det er så skrekkelig å være der, så får du reise hjem igjen. Anonymous poster hash: fb29d...ae9
Rainbow Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Tråden er ryddet for persondebatt. Rainbow81, mod
Gjest Nanne70 Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 forklar?? Jeg tror AB#2 sikter til at du uttrykker deg noe uklart og selvmotsigende. Er det både datteren og svigersønnen din som klager, eller er det bare svigersønnen? Ikke ta det ille opp, men jeg får inntrykk av at du til en viss grad inntar en martyrrolle her, i stedet for å stå opp for deg selv og kreve respekt.
Gjest celine Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Tror kanskje dette julebesøket var i lengste laget.. Ikke for å være ufin, men noen ganger er det best for alle med litt avstand. Da slipper man å irritere seg over den andre parten, og det blir hyggeligere de gangene man sees Men, hvorfor låner du bort penger når du vet på forhånd at du ikke får dem tilbake?
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Om forhold er sá dárlige sá synes jeg egentlig at det burde vaere bedre at du ikke var sá lenge hos dem, men at du kom for kanskje noen fá dager? Det er forskjell pá hvordan hver familie's kjemi seg i mellom er. Med noen familier sá gár det helt fint á komme pá besók over lengre tid, med andre familier sá er det bedre med á holde litt avstand á komme kun i noen fá dager. Dette er vel ikke alltid sá lett for mange foreldre á mátte ha mindre kontakt med sine voksne barn, men nár de er blitt voksne sá har de startet et nytt liv for seg sjólve. Og hvis det ikke passer godt inn med máten foreldrenes deres tenker, sá er det lett for at de kan kanskje kan holde litt mer avstand.
Gjest Blomsterert Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Dere går oppå hverandre. Det er kanskje litt lenge å reise på juleferie til noen en hel måned eller hva det er før jul? Du har før skrevet i tråder at du har et problematisk forhold til din svigersønn. Noen ganger går man godt sammen med andre mennesker og andre ganger blir det personlighetskræsj. Det er vel der du og din svigersønn er? Du bor gratis hos dem denne perioden du er der. Det skulle bar mangle at du gjorde litt husarbeid og sånt når du er der uten å forvente å bli tilbedd hver gang du gjør. Hvis du synes det er så skrekkelig å være der, så får du reise hjem igjen. Anonymous poster hash: fb29d...ae9 Skjønner ikke hvorfor du nevner det her. Jeg forventer ikke annet enn normal folkeskikk. Men det er vel jeg som er i overkant nøye med det da. En skal oppføre seg mot folk. Det var bare en utblæsning.
Gjest Blomsterert Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Om forhold er sá dárlige sá synes jeg egentlig at det burde vaere bedre at du ikke var sá lenge hos dem, men at du kom for kanskje noen fá dager? Det er forskjell pá hvordan hver familie's kjemi seg i mellom er. Med noen familier sá gár det helt fint á komme pá besók over lengre tid, med andre familier sá er det bedre med á holde litt avstand á komme kun i noen fá dager. Dette er vel ikke alltid sá lett for mange foreldre á mátte ha mindre kontakt med sine voksne barn, men nár de er blitt voksne sá har de startet et nytt liv for seg sjólve. Og hvis det ikke passer godt inn med máten foreldrenes deres tenker, sá er det lett for at de kan kanskje kan holde litt mer avstand. Takk for saklig innlegg :-) Du har et poeng. Men de ville jeg skulle være for å kjøre med datter samt hjelpe til med valper og dyr mens de jobber. Så det er ikke sånn at jeg trenger meg på,tvert i mot. Men ser jo her at jeg igjen tar noe feil. Derfor er det fint jeg får det ut her,fremfor å skape diskusjoner "i heimen". Må få lov til å få det ut når jeg blir så skuffet.
Gjest Blomsterert Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Tror kanskje dette julebesøket var i lengste laget.. Ikke for å være ufin, men noen ganger er det best for alle med litt avstand. Da slipper man å irritere seg over den andre parten, og det blir hyggeligere de gangene man sees Men, hvorfor låner du bort penger når du vet på forhånd at du ikke får dem tilbake? Ja... mulig det,men jeg vil jo hjelpe når de spør. Jeg er snill,men de går vel over i dumskap da. Selv om jeg misliker ordet dumsnill. Måtte bare få det ut. Det føles faktisk veldig mye bedre :-) Er fint med Kg sånn. Så slipper jeg skape misstemning rundt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå