Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille fotobok med bilder av barn til jul som gave til besteforeldrene (jada, vi vet vi er sent ute) - men det er så mye å velge i og så lite informasjon om dem!

Noen som har en de vil anbefale?

I utgangspunktet ønsker vi ca 20-30 bilder (noe farge og noe svart/hvitt), noe mellom A4-A5 format, gjerne mulighet til å legge til tekst eller skrive det på manuelt. Gjerne stive permer slik at det holder seg pent noen år.

Pris er ikke kjempeviktig, det beste er et pent resultat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med både fotoknudsen og blurb. Men blurb er nok i seneste laget, da den ikke er norsk..

Fotoknudsen pleier vel å ta ca en uke.

Skrevet

Syns også foto Knudsen sine fotobøker blir bra. Det er nok litt lengre leveringstid på dem akkurat nå (Jeg bestilte en for 10 dager siden og den er fortsatt ikke ferdig), men hvis du bestiller innen 14 desember garanterer de at varene blir levert innen julaften.

Anonymous poster hash: 2a72e...3b0
Skrevet

Jeg har bestilt fra Fotoknudsen. Var veldig enkelt å tilpasse boken slik at den ble akkurat slik jeg ville ha den. Nå venter jeg bare på å få den levert slik at jeg får se hvordan den ble.

Anonymous poster hash: 46798...b2a

Skrevet

Jeg liker Cewe med matt fotopapir!

Skrevet

Hvis du googler etter fotobok test eller noe lignende, finner du sikkert grundige omtaler. Jeg gjorde det da jeg bestilte fotokalender. Valgte da Photobox pga god anmeldelse, men de er fra Sverige og dermed ikke aktuelt for deg nå - det tar litt tid å sende fra utlandet.

Anonymous poster hash: 5f2d5...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...