AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Skal ned i vekt, men har konstant vondt i hodet. Denne uken har jeg utrolig mye jobb, og rekker derfor ikke å spise så mye. Sånn som i dag har jeg stressa rundt med både jobb og studie, og derfor bare slengt i meg noe mat fort. Jeg tenkte i starten av denne uken at det kanskje var et pluss med mye å gjøre(sånn at jeg ikke spiste unødvendig med mat) men nå tror jeg det blir alt for lite istedenfor. I dag så maten slik ut: en brødskive med ost og en klementin Lunsj: en børek Middag: en pizzabit Dette er vel ALT for lite mat? Kjenner det i hele kroppen. (Eller er det sånn slanking føles? Kommer jeg til å gå ned i vekt hvis matplanen fortsetter sånn?Anonymous poster hash: 0ca98...1cb
rockejenta Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Dette er ALT for lite mat, ja. Du vil kanskje gå ned i vekt, men når du spiser mer normalt vil du gå rett opp igjen. Sats heller på en livsstilsendring, fremfor sulting
Kragebein Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Ja, det er altfor lite mat. Du har vondt i hodet fordi kroppen din forteller deg at dette ikke funker. Du vil nok gå ned i vekt, men på en veldig usunn måte, og sannsynligvis legger du på deg med en gang du begynner å spise mer. Spis ordentlig og sunt, og få nok mosjon, så går du ned i vekt uten de negative bivirkningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå