Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Tenkte at jeg i år skulle gi en liten oppmerksomhet til kjærestens foreldre. Jeg er 20 og student, så har ikke allverdens av penger, men ettersom de har vært så snille med meg i alle år har jeg jo lyst til å gi en liten ting.

Men hva kan det være?

Tenkte litt på noen blomster, er det helt bak mål?

Anonymous poster hash: ece3b...32b

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

En juleblomst blir sjelden feil :) Med mindre de er avholds (eller har problemer med alkohol) er det ikke galt med en vinflaske, heller.

Skrevet

Eg gir mine svigerforeldre spiselige gåver slik som brente mandler, gresskarmarmelade og knekkebrød :spise:

Kanskje det kan vere eit tips?

Skrevet

Jeg har bakt de siste årene, siden svigermor ikke baker selv. Vi feirer ikke jul sammen, så har sendt med mannen tre slag, og det har visst vært stor suksess. Vi kjøper felles gaver til jul til foreldrene våre, men dette er noe jeg kan gi ved siden.

Anonymous poster hash: 00495...b42
Skrevet

Du kan bake noe eller sende en sånn julestjerne kanskje?:)

Anonymous poster hash: b7538...362
Skrevet

Du kan lage fløtekarameller og et fint julekort :)

Anonymous poster hash: ae84b...3ae
Skrevet

En liten kurv med blomst, vin og sjokolade/noen hjemmelagde kjeks eller lignende? Det hadde i hvert fall mine svigerforeldre blitt veldig glade for :)

Anonymous poster hash: 1f3e7...b9a
Skrevet

Jeg lagde trøfler et år. Men det ble litt teit når svigermor hadde lagd samme selv og som var mye finere enn mine..

Anonymous poster hash: 0aa2f...a89

Skrevet

Jeg hadde satt stor pris på en juleblomst eller en flaske vin :) En pose twist eller brente mandler hadde også vært hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...