Gå til innhold

For sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lang tid tenkt på å ta kontakt med en fyr jeg ble kjent med for en stund tilbake. Kjenner han ikke så godt, men de gangene vi snakket sammen følte jeg at kjemien var på plass. Tingen er at jeg ikke har sett han på syv måneder. Tror at han byttet studiested. Men det er noe som gjør at jeg ikke klarer å slutte å tenke på han.

Jeg er ganske sjenert av meg og ser at jeg kunne gjort mer for å vise interesse. Kan til tider virke kald og trekke meg tilbake når jeg er usikker på om den andre føler noe tilbake. Ser i ettertid at han var interessert (jeg er dårlig på å ta hint), og at det var mine egne usikkerheter som sto i veien. Akkurat det har vært ganske sårt å innse.

Har aldri tatt initiativ til noe slikt før og har heller aldri vært i et forhold, så det å ta kontakt er et ganske stort steg for meg. Håpet lenge på at det var han som ville sende melding eller liknende, men for alt han vet har jeg null interesse i han. Kvier meg for å ta kontakt og har utsatt det såpass lenge at jeg føler det nesten blir teit og på grensen til desperat nå. For dere som mener at "jeg ikke har noe å tape"...det føles absolutt ikke sånn! Det enkleste hadde jo vært om jeg for noen måneder tilbake sendte en melding og spurte om han hadde byttet studie, men det gjorde jeg altså ikke. Og å spørre om det NÅ blir for dumt, eller?

Hva synes dere, er det for sent og burde jeg bare glemme han? Hva hadde du tenkt om noen hadde tatt kontakt såpass lenge etter?

Hvis du synes jeg skal ta kontakt: hva burde jeg si og hvordan ta kontakt? Har han ikke på Face ( synes uansett det er litt tacky å ta kontakt der). Har nummeret hans, men det fikk jeg i sammenheng med noen skolegreier.

Håper noen kan hjelpe :)

Anonymous poster hash: afe7f...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha sendt venneforespørsel på facebook, og så tatt en ganske uformell samtale der først. "Hei, hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har sett deg nå, har du byttet studie?", og så er samtalen i gang.

Skrevet

Enig med lalaB. Om du gjør det på fb eller melding er jo ikke så nøye. Men spør hvordan det går, har du flyttet, osv. Verste som skjer er vel at han ikke svarer, men da får du i alle fall noe å forholde deg til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...