AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Har "valuta" forsvunnet fra miniprogrammer for godt!? Windows 8. Plutselig er den gulbrune valuta greia helt borte fra valgene mine! Og det som var den eneste jeg brukte av de! Anonymous poster hash: c1917...ee5
boblesaft Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Fant en to år gammel sak om dette: "Microsoft hadde uansett tenkt å pensjonere miniprogrammene i Windows 8, den neste Windows-utgaven, som er ventet til høsten. Her fokuseres det fullt og helt på apper og app-butikk i stedet." Har selv holdt meg unna W8 så langt, men du finner kanskje noe i appbutikken? Hvis det miniprogrammet du snakket om kun var en valutakalkulator, så har du to alternativer her og her da
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Tusen takk! Men hadde den valuta-tingen frem til siste windows-updae forrige uke. Synes det var så greit å ha den liggende på skrivebordet istedenfor å måtte ha en nettside åpen pga det. Men da får jeg ha det så lende da Veit du hvordan det er med apper forresten? Jeg har ingen på pcn, er det programmen jeg må bruke via win8 skrivebordet? Eller kan jeg legge de på det vanlige skrivebordet om du skjønner? Skulle gjerne holdt meg unna win8 jeg også, men fantes kun pc med det når jeg kjøpte. Likte win98 jeg! Hahahaha Anonymous poster hash: 5f3b3...914
boblesaft Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Tusen takk! Men hadde den valuta-tingen frem til siste windows-updae forrige uke. Synes det var så greit å ha den liggende på skrivebordet istedenfor å måtte ha en nettside åpen pga det. Men da får jeg ha det så lende da Veit du hvordan det er med apper forresten? Jeg har ingen på pcn, er det programmen jeg må bruke via win8 skrivebordet? Eller kan jeg legge de på det vanlige skrivebordet om du skjønner? Skulle gjerne holdt meg unna win8 jeg også, men fantes kun pc med det når jeg kjøpte. Likte win98 jeg! Hahahaha Anonymous poster hash: 5f3b3...914 Hmmm.. Forstår hva du mener med det "vanlige skrivebordet" mot de fancy W8-greiene, men jeg har aldri prøvd selv, så jeg vet dessverre ikke. Hvis du lurer på hvordan du laster ned apper så finner du nok lett hjelp via google Lenge leve Windows 7 ♥
-Jiinxs- Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Du kan søke på "Quick Currency Converter" i Store(app). Veldig enkel å bruke.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Du kan søke på "Quick Currency Converter" i Store(app). Veldig enkel å bruke. Legger denne seg på win 8 skrivebordet, det vanglige skrivebordet eller er det et eget program som kommer opp? Vil så gjerne ha det på standarskrivebordet som i denne linken: http://windows.intowindows.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/10/Desktop-Gadgets-Reviver-for-Windows-8.1-Picture1.jpg Har slettet miniprogrammer og innstallert flere ganger nå, men akkuratt den valuta/currency er F%#£ ikke der! Anonymous poster hash: 5f3b3...914
-Jiinxs- Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Legger denne seg på win 8 skrivebordet, det vanglige skrivebordet eller er det et eget program som kommer opp? Vil så gjerne ha det på standarskrivebordet som i denne linken: http://windows.intowindows.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/10/Desktop-Gadgets-Reviver-for-Windows-8.1-Picture1.jpg Har slettet miniprogrammer og innstallert flere ganger nå, men akkuratt den valuta/currency er F%#£ ikke der! Anonymous poster hash: 5f3b3...914 Den ligger seg enten på metro eller hva den menyen heter når du trykket på windowstasten. Eller du kan velge å legge den på taskbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå