Gå til innhold

Addet meg på facebook etter One Night Stand (?!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager addet han meg på facebook etter en one night stand? Han har ikke sendt melding i etterkant, bare forespørsmål om å være venner. Er det bare meg eller er det litt merkelig?

Anonymous poster hash: bbb90...164
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Du kan jo bare trykke "ikke godta" og ta deg en lur.

• Liker 5
Skrevet

Kanskje han sender melding klokka to natt til lørdag.

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Du kan jo bare trykke "ikke godta" og ta deg en lur.

Fordi han egentlig var en herlig type, men jeg tenker aldri på menn som aktuelle for noe annet etter ONS - men nå har jeg plutselig begynt å tenke på han ... om kanskje det kan bli noe mer osv. Irriterende men samtidig også litt spennende.

-TS

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det så merkelig, hvis han vil treffe deg igjen?

Anonymous poster hash: 4348e...001
Skrevet

Han vil vel ha deg på gress til en senere anledning

Anonymous poster hash: 915d2...d5b
  • Liker 3
Skrevet

Fordi han egentlig var en herlig type, men jeg tenker aldri på menn som aktuelle for noe annet etter ONS - men nå har jeg plutselig begynt å tenke på han ... om kanskje det kan bli noe mer osv. Irriterende men samtidig også litt spennende.

-TS

Han ser vel neppe på deg som aktuelt for noe annet enn sex han heller, i og med at han ikke gjør noe mer innsats enn dette.

Skrevet

Hvorfor er det så merkelig, hvis han vil treffe deg igjen?

Anonymous poster hash: 4348e...001

Jeg visste ikke det var vanlig å treffe one night stands igjen jeg.. er det ikke derfor det heter One night stands? Eller er det helt vanlig? noen som har positive opplevelser og funnet kjæresten slik? ... og hvis han vil treffe meg igjen - hvorfor ingen melding?

-TS

Skrevet

Hvis dere i utgangspunktet var enige om at dere bare skulle ha sex og ikke møtes igjen senere så er det jo rart at han har lagt deg til på FB.

Hvis det var sånn at dere møttes på by'n og hadde sex og så sa "hadetpåbadet" uten å avtale verken den ene eller andre veien så er det kanskje ikke så rart. Han ønsker vel å bli bedre kjent?

Har du svart ja på forespørselen hans? Hvis ikke så venter han kanskje på den før han tar kontakt? Hvis dere nå er venner på FB og han ikke har sagt noe etter at du har godtatt så er han enten sjenert - eller så la han deg til mens han ennå var full og så tør han ikke ta kontakt igjen.

Hvis du ønsker å bli bedre kjent så kan jo du sende melding først?

• Liker 3
Skrevet

Kan fint gro et forhold utav en ONS. Ei god venninne av meg ble sammen med en ONS,og de er samboere på 5 året :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg visste ikke det var vanlig å treffe one night stands igjen jeg.. er det ikke derfor det heter One night stands? Eller er det helt vanlig? noen som har positive opplevelser og funnet kjæresten slik? ... og hvis han vil treffe meg igjen - hvorfor ingen melding?

-TS

To av mine langvarige forhold begynte som ons, altså fullt mulig. Send ham en melding da:)
Skrevet

-TS

Et vennepar av meg startet som et ONS etter en fuktig kveld på byen. De har vært sammen i 3 år nå.

Jeg klarte en gang å dra med meg drømmedama hjem fra byen, men da var dessverre ikke hun interessert i noe annet enn kroppen min.

Den eneste som vet hva han vil er han selv og du taper ikke noe på å spørre han. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 78544...b6e

Gjest Hummels
Skrevet

Han vil vel ha deg som venn så han får lettere tak i deg når han vil knulle deg igjen. Du må jo ikke trykke godta heller ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det sammen med en ONS en gang. Skjønte ikke helt greit, så jeg bare ignorerte :P

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Jeg klarte en gang å dra med meg drømmedama hjem fra byen, men da var dessverre ikke hun interessert i noe annet enn kroppen min.

That bitch!

Skrevet

That bitch!

Haha! Jeg overlever, men var litt deppa en periode etter det. Ikke noe galt i å være ute etter ulike ting, så lenge man bare er åpen om det.

Skrevet

Hvis dere i utgangspunktet var enige om at dere bare skulle ha sex og ikke møtes igjen senere så er det jo rart at han har lagt deg til på FB.

Hvis det var sånn at dere møttes på by'n og hadde sex og så sa "hadetpåbadet" uten å avtale verken den ene eller andre veien så er det kanskje ikke så rart. Han ønsker vel å bli bedre kjent?

Har du svart ja på forespørselen hans? Hvis ikke så venter han kanskje på den før han tar kontakt? Hvis dere nå er venner på FB og han ikke har sagt noe etter at du har godtatt så er han enten sjenert - eller så la han deg til mens han ennå var full og så tør han ikke ta kontakt igjen.

Hvis du ønsker å bli bedre kjent så kan jo du sende melding først?

Vi møttes på byen ja :-) Svarte ja, og det er ganske sjeldent jeg aksepterer folk på facebook. Så jeg må vel like han på en eller annen måte da, selv om jeg egentlig ikke vil det. Hvordan skal jeg vite om han bare vil ha sex igjen, eller om han faktisk vil noe mer... Synes det blir både litt dumt og litt flaut å ta kontakt om han egentlig bare er ute etter nok en "ons".. :-) Hva bør jeg gjør a

- Ts

Skrevet

Hvis du ikke tar kontakt og han ikke tar kontakt så dør det hele ut...

Hvis du ikke spør så får du heller ikke svar.

Jeg skjønner at det er mye tanker som svirrer da. Det viktigste å finne ut av er hva du selv vil og ta det derifra. Du sier at du ikke vil like han. Det går an å bare slette han som venn igjen hvis du ikke ønsker å ha han der.

Eller du kan se an tida litt og vente. Vente å se om han tar kontakt igjen. Om du venter til over neste helg og fortsatt ikke hørt noe så er det mulig at han ikke ønsket noe mer.

Eller så kan du bare ta kontakt og si hei selv. Du merker fort om han svarer i enstavelsesord og virker uinteressert. Eller om han virker interessert og kanskje ber deg med ut på kaffe eller noe sånt.

Skrevet

-TS

Kanskje han er interessert i deg :)

Skrevet

To av mine langvarige forhold begynte som ons, altså fullt mulig. Send ham en melding da:)

Såklart er det mulig. Det fins menn som jeg har trodd kun var ute etter sex, også får jeg faktisk etterhvert inntrykk at de ikke var...... Så dette kan være : the love of your life ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...