Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #1 Del Skrevet 27. juli 2004 Heisann! Skal lage/skrive takkekort i anledning vår sønns fødsel, og er ute etter ideer til hva å skrive på disse.. Noen som har noen forslag på lager? Mammaen til Martin. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 27. juli 2004 #2 Del Skrevet 27. juli 2004 Du kan f.eks skrive: Kjære ***** Tusen takk for ***** som jeg fikk da jeg ble født. Hilsen Martin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #3 Del Skrevet 27. juli 2004 I alle takkekortene vi har skrevet i annledning fødslene har vi hatt med fødselsvekt og lengde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #4 Del Skrevet 27. juli 2004 takk for svar ! Er det andre som har noen flere forslag? gjerne noe litt originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 27. juli 2004 #5 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har tenkt å skrive : Tusen takk for gaven vi fikk til Martin når han ble født. Hilsen xxx og xxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #6 Del Skrevet 28. juli 2004 Hei. Jeg er Martin som ble født på Ullevoll den 2.6.04 jeg var 3450 gr og målte 52 cm. Det var kjekt å komme ut og se verden, og få hilse på dere. Jeg fikk mye pent, noe jeg og mamsen, papsen satte pris på. Satte ekstra pris på gaven vi fikk fra dere. Hilsen Martin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #7 Del Skrevet 29. juli 2004 Vi skrev enkelt og greit Tusen takk for den flotte kjolen som jeg fikk når jeg ble født. Mange nusser og klemmer fra Madeleine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå