Gå til innhold

Er liker knappen på KG borte eller er det min mobil som spiller meg et puss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de grønne likes' ene borte? Jeg pleier å scrolle til de kommentarene som har flest liker i lange tråder...ikke får jeg likt andres innlegg heller, Mobilen min eller har det skjedd en endring på KG?

Anonymous poster hash: c7b1c...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på, sitter også med mobilen ...

Anonymous poster hash: e3fb4...d77

• Liker 1
Skrevet

Borte på mobil.

Skrevet

Det var jo noe dritt... Jeg er liksom mest interresert i de vettuge kommentarene og de finner man jo fortest på antall likes..hyggelig å kunne like andres kommentarer også selvom man sitter på mobil.. Hilsen togpendleren..

• Liker 2
Skrevet

det var noe skikkelig drit! Få det tilbake!

Anonymous poster hash: ed277...db7
  • Liker 1
Skrevet

Det var jo noe dritt... Jeg er liksom mest interresert i de vettuge kommentarene og de finner man jo fortest på antall likes..hyggelig å kunne like andres kommentarer også selvom man sitter på mobil.. Hilsen togpendleren..

Nuvel... mange plusspoeng (som det faktisk heter) er nå ikke alltid synonymt med at et innlegg er mest vettugt. At de er populære, ja, helt opplagt, men mange av de virkelig vettuge svarene får faktisk ikke ett eneste plusspoeng, fordi vett og fornuft gjerne er som å banne i kirka i mange av temaene som diskuteres på noen av KG`s underforum... Det spørs altså på både type brukere og tema, i en og samme tråd.

Gjest SånnCirka
Skrevet

Det er ikke borte på ipaden. Har ikke sjekket mobilen da. Men jeg kan like innlegg hvertfall :)

Skrevet

Det er ikke borte på ipaden. Har ikke sjekket mobilen da. Men jeg kan like innlegg hvertfall :)

Tilbake på mobilen også, virker det som. Men det var ikke der for et par dager siden.

Jeg tror det bare var en eller annen teknisk feil, for antall "likes" sto der. Men det sto på venstre side av innlegget, blandet sammen med annen tekst, og det var ikke klikkbart.

Anonymous poster hash: d8870...b7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...