Gå til innhold

Treningsklær - hva slags bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter treningsklær, først og fremst en ny tights.

Jeg har 2XU, og syns den er helt grei. Men liker ikke at den virker litt gjennomsiktig...

Hva bruker du? Og er du fornøyd? Legg gjerne ved link :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rönisch anti-shake er gull. Og Nike Legend.

Av topper så funker H&M og Cubus helt fint.

Anonymous poster hash: 7ca52...ed4
Skrevet

Skins sine kompresjonstights er det beste jeg har brukt - liker også adidas, six deuce, 2xu sine korte tights og better bodies :)

Skrevet

Liker Nike sine tights. Har ikke opplevd at de er gjennomsiktige. Har flere forskjellige typer.

Anonymous poster hash: ca3c7...8e4
Skrevet

Jeg bruker en god blanding av Nike og Adidas. Ingen av mine er gjennomsiktige :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker en helt vanlig college treningsbukse - kr 99,- på den lokale sportsbutikken. Ser ut som noe ræl, men jeg gidder ikke å bruke masse penger på treningstøy ;) Jeg har ingen ambisjoner om å bli best i noe som helst, og det viktigste for meg, er at jeg får beveget meg så det kroppslige forfallet ikke blir synlig :fnise:

Skrevet

jeg bruker treningstøy fra fretex, vanlige tskjorter, fotballtrøyer og joggebukser. Er kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: c5fbc...a99
Skrevet

Sverger til röhnisch sine anti-Shake, og har tre i ulike lengder. Over bruker jeg stort sett en stor nike topp, og shock absorber run sports-bh.

Har en og annen nike tights også, men liker best anti-Shake.

Anonymous poster hash: 38b8d...d24

Skrevet

av tights har jeg en billig adidas og en billig nike, funker flott ;)

og topper har jeg to fra ullmax, også helt supre for mitt bruk.

har også en sportsBH jeg ikke aner merke på eller husker hvor ble kjøpt, men den gjør nytta si

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Bruker ei tynn swix skibukse

Endret av Snabeltann
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 2xu sin elite kompresjonstights. Veldig fornøyd med den. Om du syns den virker gjennomsiktig er den for liten. Ellers bruker jeg nike overdeler.

Anonymous poster hash: 6d364...11f
Gjest Enhjørning
Skrevet

Bruker litt forskjellig. Rönisch, Nike og Adidas er det jeg har mest av :) Kommer ikke på noen modeller på treningstights nå da men aldri hatt noen problemer med det på disse merkene. Er buksa litt liten i størrelsen eller er stoffet slitt?

Skrevet

2XU er gjennomsiktig. På gruppetimer har jeg helt tydelig sett undetøyet til andre jenter.

Jeg bruker Nike sin treningstights. Har litt forskjellige typer. Sportsbhene er alt fra h&m til Pierre Robert, og bruker vanlig singlet over.

AnonymBruker
Skrevet

better bodies til oss med better bodies, og da mener jeg muskler. Hater når utrente folk kommer i det merket, det er et status merke...

Anonymous poster hash: 53fb3...4a8
  • Liker 1
Skrevet

better bodies til oss med better bodies, og da mener jeg muskler. Hater når utrente folk kommer i det merket, det er et status merke... Anonymous poster hash: 53fb3...4a8

Status? Heller harry, vil jeg si..

---

Jeg bruker litt forskjellig; Pierre Robert, H&M, Adidas, Nike, Asics osv. Egentlig ganske fornøyd med alt. :)

• Liker 7
Skrevet

Bruker tights fra H&M eller kappahl, topper kjøpt på salg på XXL. Sportsbh fra casall fordi det er det eneste jeg føler er verdt å bruke penger på. I tillegg synes jeg de dyre merketightsene alltid er gjennomsiktige, aldri hatt det problemet med de billige.

Skrevet

Tror ikke 2XU tightsen min er for liten. Bruker normalt str. M, og tenker at skulle jeg hatt str. L ville den blitt for stor. Men ser jo at det ikke skal mye stretch til før det vises gjennom.

Nå har jeg endelig fått bestilt meg Rönisch-tightsen jeg har gått og siklet på :laugh: Prøvde den i går for første gang og likte den kjempegodt (og stoffet virker mer "solid" enn 2XU, ikkje gjennomsiktig). Tror dette er min nye favoritt, og ser for meg at jeg bestiller flere av denne :danse:

Gjest daisydaisy
Skrevet

Veldig fornøyd med Nike sine tightser.

Skrevet

Bruker Nike tights og Nike eller Rönisch overdeler.Nike er ikke gjennomsiktig. Veldig fornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...