Gjest Bestevennen Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Heisann! Står litt fast her og håpet at noen kunne hjelpe. Jeg er en gutt som har en venninne som er som en søster for meg, en flott jente som jeg kan si alt til. Det nærmer seg bursdagen hennes, og bare dager etterpå drar jeg vekk for 3 år der jeg bare kommer hjem til jul og sommer. Har spurt hva hun ønsker seg til bursdagen, men bortsett fra det typiske "ååhh, du trenger ikke kjøpe noe til meg" (noen jenter som kjenner seg igjen?) har hun bare sagt at hun vil bli overrasket med noe som "kan minne meg om deg hver dag". Så..noen som har noen gode forslag til hva dette kan være? Setter utrolig stor pris på gode forslag!
Siam Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Hva med å lage en collage av bilder av dere sammen, eller bilder og ting som betyr noe for dere?
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Et lite smykke eller øredobber som kan minne om deg når hun har dem på?
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har et litt spesielt smykke. En god kamerat av meg og jeg "oppfant" tallerken-volley. Altså å kaste en tallerken fram og tilbake og fange den. (barnslig, vet det ) Vel, vi knuste jo en del greier da, og han tok vare på en glassbit og fikk en gullsmed til å lage et smykke ut av det. Veldig koselig, og jeg tenker på han når jeg tar på meg smykket.
Gjest MrsL Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Har dere noe spesielt dere bruker å gjøre sammen? Noe som kan videreføres i den tingen du kjøper og som dermed vil minne henne om deg?
Lillebi Skrevet 29. juli 2004 #6 Skrevet 29. juli 2004 Brenne en CD med sanger hun liker eller som kan minne om deg eller opplevelser dere har hatt sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå