heenrietteb Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 HEI! Noen som har trent med "blogilates" på youtube? Har trent med hun i et par måneder nå, og liker det veldig bra! Noen fler som gjør det, og merker dere forandring på kroppen? :D
flinkeceline Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 hva er det for noe, en variant av pilates?
Gjest earlgrey Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Ja! Det er en youtuber jeg ser både treningsvideoene og matvideoene hennes genialt hvis du ikke trener på treningssenter og bare vil trene når du er hjemme og akkurat når dt passer deg Den jenta er super!
Prorsum Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Jeg følger kalendrene (gå på hjemmesiden hennes for å finne de, eller gå under spillelister på YT), og ser kjempestor forskjell! Endret 9. desember 2014 av Prorsum
Gjest earlgrey Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Jeg ser også forskjell, ikke minst blitt mye smidigere etter pilates/strech timene hennes glemte å ta førbilde, men kan jo gjøre det nå før julekiloene kommer, og etterbilde på nyåret når jeg skal begynne å trene litt oftere og spise sunnere men tar vel en måned eller to før man ser stor forskjell, med mindre du trener nærmest hver dag ofc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 ^ Med kalendrene hennes trener man hver dag, bortsett fra fredagene, så man ser resultater rimelig raskt. Her er link til den for desember, hvis det går an å åpne (må egentlig registrere seg og så få passord per mail) Anonymous poster hash: 1dba6...49c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Jeg prøvde, men hun ble litt for overblid for meg. Men selve treningsøvelsene var god trening. Anonymous poster hash: 71e5d...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå