Gå til innhold

Blogilates

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI!
Noen som har trent med "blogilates" på youtube? :) Har trent med hun i et par måneder nå, og liker det veldig bra! Noen fler som gjør det, og merker dere forandring på kroppen? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det for noe, en variant av pilates?

Gjest earlgrey
Skrevet

Ja! Det er en youtuber :) jeg ser både treningsvideoene og matvideoene hennes :) genialt hvis du ikke trener på treningssenter og bare vil trene når du er hjemme og akkurat når dt passer deg :)

Den jenta er super!

Skrevet (endret)

Jeg følger kalendrene (gå på hjemmesiden hennes for å finne de, eller gå under spillelister på YT), og ser kjempestor forskjell!

Endret av Prorsum
Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg ser også forskjell, ikke minst blitt mye smidigere etter pilates/strech timene hennes :) glemte å ta førbilde, men kan jo gjøre det nå før julekiloene kommer, og etterbilde på nyåret når jeg skal begynne å trene litt oftere og spise sunnere :) men tar vel en måned eller to før man ser stor forskjell, med mindre du trener nærmest hver dag ofc :)

Skrevet

^ Med kalendrene hennes trener man hver dag, bortsett fra fredagene, så man ser resultater rimelig raskt. Her er link til den for desember, hvis det går an å åpne (må egentlig registrere seg og så få passord per mail)

Anonymous poster hash: 1dba6...49c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde, men hun ble litt for overblid for meg. Men selve treningsøvelsene var god trening.

Anonymous poster hash: 71e5d...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...