Gå til innhold

Hva har du kjøpt til besteforeldre og foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du kjøpt og for hvor mye?

Anonymous poster hash: 879fe...cf1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baylies til mormor og morfar(spleiset med søster, så ble 90 kr per pers). Aalto-vase til mormor og morfaren hans, vi var 4 stk som spleisa, så 250 per pers. Våpenskap til pappa, la i 450 kr av 2500, spleisa med nesten alle i familien. Termokopper til mamma, 149? kr for to. Litt ulike summer, men handler litt om hva vi selv bruker å få :)

Skrevet

En koffert til mamma og en koffert til pappa. Totalt ble det 6000 kr, men spleiser med to søsken.

Skrevet

Har laget noe hjemmelaget, så vanskelig å si hvor mye det er verdt.. Men materialene kostet kanskje 200kr + -

I tillegg kjøpte jeg en bok til 300kr. Det er tilsammen, til begge to.

Anonymous poster hash: 75c78...158

Skrevet

Besteforeldrene mine får bilder jeg har tatt, totalt litt under 400kr for å printe ut + ramme. Foreldrene mine har veldig lite plass hjemme, de får derfor forbruksvarer. Hjemmelaget saltskrubb og en nøtteblanding, totalt ca 150kr.

Skrevet (endret)

Mamma: Fitbit-armbånd, Jeg har et teppe i tusen farger (bok), tablet-"bord" (så man kan ha den på fanget) og skjerf

Pappa: Verktøy magnetbånd, autolader skutrekker og evighetspenn.

Bestefar: Oslos nære villmark (bok) og konfekt.

Farmor: Løper, vase og konfekt.

Bruker vel rundt 1400 kr på mamma og pappa til sammen, farmor og bestefar får gaver for rundt 500 kr hver.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Mamma: Fitbit-armbånd, Jeg har et teppe i tusen farger (bok), tablet-"bord" (så man kan ha den på fanget) og skjerf

Pappa: Verktøy magnetbånd, autolader skutrekker og evighetspenn.

Bestefar: Oslos nære villmark (bok) og konfekt.

Farmor: Løper, vase og konfekt.

Bruker vel rundt 1400 kr på mamma og pappa til sammen, farmor og bestefar får gaver for rundt 500 kr hver.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvilken konfekt kjøpte du?

Anonymous poster hash: 879fe...cf1

Skrevet

Mamma får så mye forskjellig at jeg ikke orker å nevne alt, pappa får bøker, matprodukter og finere øl, besteforeldre får julekonsert før jul inkludert transport, noe matvarer og bildekalender.

Anonymous poster hash: d16af...dc0

Skrevet

Mamma og pappa: en stor toblerone på 2 kg med mange små tobleroner inni. Tror den kostet 300 kroner. Kansje jeg kjøper noe annet småtteri i tilegg også.

Mormor: puslespill med forskjellige bilder av london til ca 200 kr.

Farmor og farfar: mest sansynlig en "julekurv" med forskjellig pålegg, mat og godsaker. Blir nok rundt 200 kr.

Anonymous poster hash: 4363f...d38

Skrevet

Mamma: Varmeteppe, parfyme, sengesett og gavekort.
Pappa: Whisky, sjokolade, spekemat, sokker og sengesett.
Bestemor: Teppe og sjokolade.

Anonymous poster hash: c57ac...1b6
Skrevet

Mine besteforeldre er sånne som absolutt ikke vil ha ting, ettersom de bor i en liten leilighet og har alt de trenger. Så de får alltid spiselige gaver. Gjengangere er hjemmebakte julekaker, eller gode spekepølser (gjerne reinpølse, elgpølse, osv). Fenalår er også bra.

Mine foreldre får en bok i Opptur-serien, som de har ønsket seg.

Anonymous poster hash: c137c...74a
Skrevet

Hjemmestrikkede selbuvotter, håndkrem, nyutgitt lokalhistoriebok...

Skrevet

Mamma og pappa får bøker jeg vet de ønsker seg + hjemmelaget julegodteri.
Svigermor får hjemmelaget julegodteri + lake (hun har skrevt at hun ønsker seg flere)
Svigerfar får ingenting da han er syk og ikke vet det er jul... og om han hadde visst hadde han ikke klart å sette pris på noe gave.

I tillegg har jeg noen tanter og onkler som i år får felles gave fra meg og den eldste datteren min: En julepose som vi fyller med et bilde av veslefrøkna (barnebarnet mitt), litt julegodis og en flaske gløgg m/gløggmiks.

Anonymous poster hash: 1357a...24b
Skrevet

Mamma skal få en kokebok eller to som hun ønsker seg

Pappa får fiskeveske med litt sluker og kanskje en ny kniv

Bestemor får gavekort på enten frisør eller fotpleie

Skrevet

Mamma: michael kors veske

Pappa: cardigan fra T. Hilfiger, nike treningsgenser, siste boka til Jens Lapidus og bergans fleecejakke

Svigerfar: ytterjakke, spleiser med svoger og kona

Svigermor: veske, skjerf, og bok

Mannen: gant genser og vhf radio til båten

Svoger: lader til batteri til go-pro, bergansfleecejakke og termokopp

Svigerinne: ullundertøy og ullgenser

Ste-sviger-besteforeldre (høhø) strikkede kjøkkenkluter og lokalprodusert syltetøy

Veninne1: omaggio vase, skjerf og litt smått interiørstæsj

Veninne1 mann: vanntett bag og sammenrullbar drikkeflaske

Veninne 2: bergans fleece og lue/buff i ull

Veninne2 mann: volkswagenvotter

Vennepar 3: mac brødkniv

Naboene: krydder og olje fra nichlas vahè

Unga til venner får: bøker, sekk, klær, sånne strikker til å lage armbånd, legekoffert, wallstickers

Pris totalt: alt for mye! Men jeg elsker å gi gaver som jeg vet de ønsker seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...