AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hva har du kjøpt og for hvor mye? Anonymous poster hash: 879fe...cf1
lisske Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Baylies til mormor og morfar(spleiset med søster, så ble 90 kr per pers). Aalto-vase til mormor og morfaren hans, vi var 4 stk som spleisa, så 250 per pers. Våpenskap til pappa, la i 450 kr av 2500, spleisa med nesten alle i familien. Termokopper til mamma, 149? kr for to. Litt ulike summer, men handler litt om hva vi selv bruker å få
Filippa90 Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 En koffert til mamma og en koffert til pappa. Totalt ble det 6000 kr, men spleiser med to søsken.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Har laget noe hjemmelaget, så vanskelig å si hvor mye det er verdt.. Men materialene kostet kanskje 200kr + - I tillegg kjøpte jeg en bok til 300kr. Det er tilsammen, til begge to. Anonymous poster hash: 75c78...158
Kragebein Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Besteforeldrene mine får bilder jeg har tatt, totalt litt under 400kr for å printe ut + ramme. Foreldrene mine har veldig lite plass hjemme, de får derfor forbruksvarer. Hjemmelaget saltskrubb og en nøtteblanding, totalt ca 150kr.
Anglofil Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Mamma: Fitbit-armbånd, Jeg har et teppe i tusen farger (bok), tablet-"bord" (så man kan ha den på fanget) og skjerf Pappa: Verktøy magnetbånd, autolader skutrekker og evighetspenn. Bestefar: Oslos nære villmark (bok) og konfekt. Farmor: Løper, vase og konfekt. Bruker vel rundt 1400 kr på mamma og pappa til sammen, farmor og bestefar får gaver for rundt 500 kr hver. Mvh Yvonne Endret 9. desember 2014 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Mamma: Fitbit-armbånd, Jeg har et teppe i tusen farger (bok), tablet-"bord" (så man kan ha den på fanget) og skjerf Pappa: Verktøy magnetbånd, autolader skutrekker og evighetspenn. Bestefar: Oslos nære villmark (bok) og konfekt. Farmor: Løper, vase og konfekt. Bruker vel rundt 1400 kr på mamma og pappa til sammen, farmor og bestefar får gaver for rundt 500 kr hver. Mvh Yvonne Hvilken konfekt kjøpte du? Anonymous poster hash: 879fe...cf1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Mamma får så mye forskjellig at jeg ikke orker å nevne alt, pappa får bøker, matprodukter og finere øl, besteforeldre får julekonsert før jul inkludert transport, noe matvarer og bildekalender. Anonymous poster hash: d16af...dc0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Mamma og pappa: en stor toblerone på 2 kg med mange små tobleroner inni. Tror den kostet 300 kroner. Kansje jeg kjøper noe annet småtteri i tilegg også. Mormor: puslespill med forskjellige bilder av london til ca 200 kr. Farmor og farfar: mest sansynlig en "julekurv" med forskjellig pålegg, mat og godsaker. Blir nok rundt 200 kr. Anonymous poster hash: 4363f...d38
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Mamma: Varmeteppe, parfyme, sengesett og gavekort. Pappa: Whisky, sjokolade, spekemat, sokker og sengesett. Bestemor: Teppe og sjokolade. Anonymous poster hash: c57ac...1b6
Anglofil Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Hvilken konfekt kjøpte du? Anonymous poster hash: 879fe...cf1 Anthon Berg-sjokolade. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Mine besteforeldre er sånne som absolutt ikke vil ha ting, ettersom de bor i en liten leilighet og har alt de trenger. Så de får alltid spiselige gaver. Gjengangere er hjemmebakte julekaker, eller gode spekepølser (gjerne reinpølse, elgpølse, osv). Fenalår er også bra. Mine foreldre får en bok i Opptur-serien, som de har ønsket seg. Anonymous poster hash: c137c...74a
Dallandra Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Hjemmestrikkede selbuvotter, håndkrem, nyutgitt lokalhistoriebok...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Mamma og pappa får bøker jeg vet de ønsker seg + hjemmelaget julegodteri. Svigermor får hjemmelaget julegodteri + lake (hun har skrevt at hun ønsker seg flere) Svigerfar får ingenting da han er syk og ikke vet det er jul... og om han hadde visst hadde han ikke klart å sette pris på noe gave. I tillegg har jeg noen tanter og onkler som i år får felles gave fra meg og den eldste datteren min: En julepose som vi fyller med et bilde av veslefrøkna (barnebarnet mitt), litt julegodis og en flaske gløgg m/gløggmiks. Anonymous poster hash: 1357a...24b
gardin Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Mamma skal få en kokebok eller to som hun ønsker seg Pappa får fiskeveske med litt sluker og kanskje en ny kniv Bestemor får gavekort på enten frisør eller fotpleie
super-ida Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Mamma: michael kors veske Pappa: cardigan fra T. Hilfiger, nike treningsgenser, siste boka til Jens Lapidus og bergans fleecejakke Svigerfar: ytterjakke, spleiser med svoger og kona Svigermor: veske, skjerf, og bok Mannen: gant genser og vhf radio til båten Svoger: lader til batteri til go-pro, bergansfleecejakke og termokopp Svigerinne: ullundertøy og ullgenser Ste-sviger-besteforeldre (høhø) strikkede kjøkkenkluter og lokalprodusert syltetøy Veninne1: omaggio vase, skjerf og litt smått interiørstæsj Veninne1 mann: vanntett bag og sammenrullbar drikkeflaske Veninne 2: bergans fleece og lue/buff i ull Veninne2 mann: volkswagenvotter Vennepar 3: mac brødkniv Naboene: krydder og olje fra nichlas vahè Unga til venner får: bøker, sekk, klær, sånne strikker til å lage armbånd, legekoffert, wallstickers Pris totalt: alt for mye! Men jeg elsker å gi gaver som jeg vet de ønsker seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå