AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Vurderer å gå til frisøren for å ta permanent i håret, men vil høre ulike erfaringer først. Håret mitt er mellomlangt, glatt/fint typisk nordisk hår. Har relativt sunt hår, da jeg aldri har farget/stripet det før, og bruker heller ikke rettetang eller hårføner. Er selvfølgelig redd for å ødelegge håret mitt fullstendig, og at det skal knekke eller aldri bli som før igjen. Dere som har tatt permanent; hvilken hårtype hadde dere i utgangspunktet(tynt/tjukt), og var det slitt fra før av? Ble det vellykket? Blir det veldig tørt/brusete? Kunne tenkt meg noe sånt som bilde nr2: http://skolen.adamogeva.no/blog/post/18832/all-shapes-and-sizes Setter pris på alle svar Bor i Bergen, så om noen kjenner til noen bra frisører, skrik ut Anonymous poster hash: fc6c7...747
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har tynt nordisk hår. Jeg var veldig fornøyd, men tålte desverre ikke permanent oljen så kan ikke gjenta da =( Anonymous poster hash: c7a80...6b5
Goldfish Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har tynt nordisk hår. Jeg var veldig fornøyd, men tålte desverre ikke permanent oljen så kan ikke gjenta da =( Anonymous poster hash: c7a80...6b5 hva mener du med at du ikke tålte permanentoljen? og kan jeg spørre hvordan håret er i etterkant ?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 hva mener du med at du ikke tålte permanentoljen? og kan jeg spørre hvordan håret er i etterkant ? Håret var kjempefint, ikke brusete men fine krøller. Har fortsatt litt fall igjen. Hodebunnen så ikke ut fikk alergisk reaksjon av oljen =( Anonymous poster hash: c7a80...6b5
Gjest avocadoen Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har tykt, slitesterkt hår. Fikk beskjed i dag om å ikke ta antipermanent fordi det varierer fra dame til dame hvor bra det er. Hun sa også at det er det samme med permanent. Det blir fint med en gang, men en del kan miste halve håret etter noen mnd.. Jeg har ikke særlig lyst å miste halve håret så jeg dropper det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå