Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å prøve en ansiktsrens som er basert på olje.

Har sett at bl.a. MAC har en som heter cleanse off oil. Er denne bra?

Huden min kan bli fet, men er også utsatt for urenheter, samt at den har ujevn hudtone. Er i tidlig 30-årene.

(Jeg ønsker ikke noen kommentarer om dyretesting o.l. som jeg leste om i en annen tråd her. Jeg kjøper MAC og andre merker selv om det testes på dyr).

Anonymous poster hash: 5c9fd...4a9
Skrevet

Har ikke prøvd mac sin. Liker precleanse fra Dermalogica, og ellers bare vanlig jojobaolje. Fjerner sminke kjempebra

Skrevet

Jeg har akkurat fått Decleor micellar oil fra feelunique. Kom for to dager siden, så rukket å bruke tre ganger, og foreløpig dom er WOW! Føles fantastisk, og huden blir ren uten den der følelsen av å være ett nummer for liten.

Skrevet

Har ikke prøvd mac sin. Liker precleanse fra Dermalogica, og ellers bare vanlig jojobaolje. Fjerner sminke kjempebra

hvordan er jojoba mot hud? har hørt at noen får kviser av dette?

Skrevet

hvordan er jojoba mot hud? har hørt at noen får kviser av dette?

Den skal være veldig lik fettet huden selv produserer, så det skal visst være bra MOT kviser. Har aldri hatt noe problemer mot å bruke det som "fuktighetskrem" heller, det funker veldig bra på meg.

Skrevet

Hei!

Jeg og eksperimenterer med oljer. Oljerens fra kremfresh er veldig bra.
Sertifisert organisk og er mild og god. Jojobaolje er bra for blandingshud.

Skrevet

Ingen over, ingen ved siden; Babor hy-öl + active. Koster en liten formue, men er drøy i bruk.

Dermalogica sin var jeg ikke så glad i. Følte den virkelig strippet huden uten å tilføre noe.

Decleor sin har jeg ikke prøvd på lenge. Den var helt ok, men ikke sånn at jeg bare MÅTTE ha den :)

Ellers har jeg pørvd mye og ymse uten å bli imponert nok til å kjøpe igjen og igjen.

En virkelig lavrpisoverraskelse var faktisk LOreal sensational cleansing oil kjøpt på vanlig dagligvare. Den har jeg faktisk kjøpt flere ganger.

Mange oljerenser synes jeg fungerer best om man masserer godt inn og så fjerner med en varm og fuktig musselinklut! (typisk klut man kjøper til sikleklut etc for babyer) Gammelt tips fa gamledager da man ofte brukte fete rensekremer. Mild skrubbeffekt for ømfintlig hud, eneste som funker for meg :)

Anonymous poster hash: 64255...016
Skrevet

Ingen over, ingen ved siden; Babor hy-öl + active. Koster en liten formue, men er drøy i bruk.

Dermalogica sin var jeg ikke så glad i. Følte den virkelig strippet huden uten å tilføre noe.

Decleor sin har jeg ikke prøvd på lenge. Den var helt ok, men ikke sånn at jeg bare MÅTTE ha den :)

Ellers har jeg pørvd mye og ymse uten å bli imponert nok til å kjøpe igjen og igjen.

En virkelig lavrpisoverraskelse var faktisk LOreal sensational cleansing oil kjøpt på vanlig dagligvare. Den har jeg faktisk kjøpt flere ganger.

Mange oljerenser synes jeg fungerer best om man masserer godt inn og så fjerner med en varm og fuktig musselinklut! (typisk klut man kjøper til sikleklut etc for babyer) Gammelt tips fa gamledager da man ofte brukte fete rensekremer. Mild skrubbeffekt for ømfintlig hud, eneste som funker for meg :)

Anonymous poster hash: 64255...016

Jeg så faktisk på Babor sin hy-ol i går, men fant få tilbakemeldinger, så stod over. Hva gjør denne så god, og hvem er det egnet for?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvorfor ikke bruke rene oljer som hemp, jojoba, argan osv. istedet for å kjøpe dyre merker som også inneholder andre ingredienser? Mye billigere og bedre.

Hemp olje tetter ikke porene og er lik hudens egen talgproduksjon, den er SUPER mot de med mye hudormer,, kviser, fet hud. Den balansere den fete huden slik at den blir normal!!!helt fantastisk olje. Det er også en naturlig anti aging, og har solfaktor 6. Jeg renser med hemp olje morgen og kveld, og smører på med mer hemp olje etter jeg har renset ansiktet. Har aldri hatt så fin hud før og jeg slet skikkelig med kviser og hudormer. HEmpoljen reduserer også betenelser, (gjør kviser mindre røde)

Jojoba er også god mot uren hud, men den KAN tette porene. Jeg bruker jojoba mest i håret og på kroppen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bruke rene oljer som hemp, jojoba, argan osv. istedet for å kjøpe dyre merker som også inneholder andre ingredienser? Mye billigere og bedre.

Hemp olje tetter ikke porene og er lik hudens egen talgproduksjon, den er SUPER mot de med mye hudormer,, kviser, fet hud. Den balansere den fete huden slik at den blir normal!!!helt fantastisk olje. Det er også en naturlig anti aging, og har solfaktor 6. Jeg renser med hemp olje morgen og kveld, og smører på med mer hemp olje etter jeg har renset ansiktet. Har aldri hatt så fin hud før og jeg slet skikkelig med kviser og hudormer. HEmpoljen reduserer også betenelser, (gjør kviser mindre røde)

Jojoba er også god mot uren hud, men den KAN tette porene. Jeg bruker jojoba mest i håret og på kroppen.

Kan jeg spørre hvilken hempolje du kjøper? Er det en fra iherb? Legg gjerne ved link:)

Anonymous poster hash: f85f3...273

Skrevet

Lar du den stå i kjøleskapet?

ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...