AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 hvorfor smaker laktoseredusert melk mer søtt enn vanlig melk? Anonymous poster hash: f7e6b...287
Gjest Nosoul Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor smaker laktoseredusert melk søtere enn laktosefri og vanlig melk? I laktoseredusert melk er laktose spaltet til glukose og galaktose før melken tappes på kartong. Spaltingen av laktosen gir melken en noe søtere smak enn vanlig lettmelk, fordi glukose og galaktose har søtere smak enn laktose. Men det er ikke mer karbohydrater eller sukker i laktoseredusert melk. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 takk for svar Anonymous poster hash: f7e6b...287
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 kan man plutselig begynne å reagere på laktose. har drukket vanlig melk i mange år og mange glass til dagen men nå har jeg begynt og reagere i magen på vanlig melk Anonymous poster hash: f7e6b...287
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 kan man plutselig begynne å reagere på laktose. har drukket vanlig melk i mange år og mange glass til dagen men nå har jeg begynt og reagere i magen på vanlig melk Anonymous poster hash: f7e6b...287 Jeg ble laktoseintolerant i voksen alder uten å få utslag på tester hos legen. Prøv deg frem med laktosefri kost en stund. Blir det bedre av å kutte ut laktosen, kan det nok hende at du har vokst på deg intoleranse. Anonymous poster hash: bbac5...732 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Hender også at kroppen i perioder plutselig slutter å tåle ting, etter en stund så tåler den det igjen Anonymous poster hash: b9e41...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå