Gå til innhold

Kollegaflørt - hva betyr dette!?! Jenter og gutter, hjelp ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Som overskriften sier, ja en på jobben og jeg har en "greie" jeg ikke klarer å finne ut av. Så input tas imot med stor takk :-)

Vi jobber på samme arbeidsplass. To forskjellige avdelinger, så ses maks en gang i uka på jobb, og da kun forbi i gangen. Han er 34 år, 7 år eldre enn meg. En stund etter at jeg starter å jobbe der (2 år siden!!!) la han meg til på fb og begynte å skravle. Ikke mye, en gang av og til. Om alt og ingenting. Noen uker etter dette var det jobbfest. Dette er idrettsmann nr.1, men jaggu spurte han ikke om han kunne være med ut å ta en røyk. (Jeg=i sjokk!) Vi skravla, endte opp på nash sammen, snakket lite der da jeg ble sittende et stykke unna med noen andre kollegaer, men på "klemmerunden" da jeg skulle dra hvisket han at jeg skulle sende han melding.

For å ikke dra historien for langt da vi snakker 2 år, har det seg sånn at siden da har det vært skravling i rykk og napp. Han stirrer meg alltid dyyypt inn i øynene hver gang han går forbi. Jeg i hans, men blir litt nervøs av sånt. Små-ertete på fb osv. Spør om ting noen ganger bare for å prate er mitt inntrykk.

Forleden var det jobbfest, intens stirring, ut kommer han igjen når jeg står ute med kollegaer. Her blir vi stående i kulda og skravle i tre kvarter, om forhold, om livet, om fritid, om interesser, tja - han lurte på mye rart. Jeg gikk inn, og NOK EN GANG med "hade-runden" hvisker han; vi snakkes på fb.

Siden det (ukes tid siden) har han sendt flere mld enn "normalt", spør hvilket type gutt jeg er ute etter, tuller og erter ang. datingsider jeg "liksom" er på. But that's it. Jeg blir forvirra av hva han er ute etter da jeg strengt talt ikke kjenner han såå godt, men holdt "praten" igang i to år med en jente han kjenner minimalt hvis jeg kan si det sånn.

I og med at jeg jobber med han OG ikke kjenner han godt nok til å si; hva mener du!!! - lurte jeg på om dere hadde noen synspunkter...?? :-)

Anonymous poster hash: 2da57...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du ikke se forskjell på gull og gråstein ?

Anonymous poster hash: c1157...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...