Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et problem når det kommer til eyeliner. Jeg bruker alltid å påføre eyeliner på våtkanten, og er fornøyd når jeg går ut døren. Problemet begynner etter noen timer; eyelineren har dratt seg utover, og jeg finner meg selv foran speilet på skolen eller jobb og tørker under øyet.

Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Noen merker/andre typer av eyeliner som fungerer godt på våtkanten? På forhånd takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet, må følge med her :fnise:

Skrevet

Sverger til Isadora Inliner Kajal når jeg skal ha eyeliner på våtkant.

Skrevet

Jeg har vært gjennom et par eyelinere, og det jeg kan si er at Estee Lauder sin zero smudge sitter som et skudd dagen lang.

Anonymous poster hash: b883e...58a
Skrevet (endret)

Jeg bruker en tynn pensel og "gnir" eyeliner'n ned i huden, tar ett tynt lag mørk øyenskygge over det, og en ny strek eyeliner.... sitter HELE dagen! Eventuelt kan du duse ut eyelineren med en hvilken som helst farget øyenskygge før du ligger en ny eyeliner strek over, blir pen effekt.

Bruker Lancome sin vannfaste liner, kjøpt på Parfymelle.

Bruker selvsagt en q-tip først for å tørke våtkanten.

Endret av Mitza
Skrevet

Jeg bruker en tynn pensel og "gnir" eyeliner'n ned i huden, tar ett tynt lag mørk øyenskygge over det, og en ny strek eyeliner.... sitter HELE dagen! Eventuelt kan du duse ut eyelineren med en hvilken som helst farget øyenskygge før du ligger en ny eyeliner strek over, blir pen effekt.

Bruker Lancome sin vannfaste liner, kjøpt på Parfymelle.

Duse ut liner på våtkanten??

Anonymous poster hash: eff0a...80d

• Liker 1
Skrevet

Ja, duse ut, slik at eyelinern ikke blir så skarp, og blikket blir mindre hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...