Gjest Lilleulv Skrevet 2. august 2004 #21 Skrevet 2. august 2004 Nå har jeg laget noen vitser og gåter helt selv: 1. 3 brødre er på tur. den ene har blå genser, den andre har gul... hvordan farge har den tredje? 2. en mann reiser til afrika på en fredag. han reiser tilbake til norge igjen 4 dager senere på fredag. hvordan kan dette ha seg? Svar: Han rir til Afrika på en super-rask hest som heter Fredag. Hesten bruker 2 dager hver vei!! 3. 2 katter er ute og går. den ene heter mons og har hvit hale mens den andre har brun. de går 4 mil vekk fra huset, men allikevel er det bare 2 mil hjem igjen. hvordan er dette mulig? 4. 2 grønne menn sitter på en grein. plutselig sprekker den ene og blir gul over alt. da sier den andre: kom an gullars. 5. 2 små mark kryper bortover en forlatt landevei. "se en bil" roper den ene. "hvilken b....." 6. hva får du hvis du parer osama nilsen med åge bin laden? Ok, nå har jeg vært kreativ nok for en dag... :D
Kevin Skrevet 9. januar 2005 #23 Skrevet 9. januar 2005 Nå har jeg laget noen vitser og gåter helt selv: 1. 3 brødre er på tur. den ene har blå genser, den andre har gul... hvordan farge har den tredje? 2. en mann reiser til afrika på en fredag. han reiser tilbake til norge igjen 4 dager senere på fredag. hvordan kan dette ha seg? Svar: Han rir til Afrika på en super-rask hest som heter Fredag. Hesten bruker 2 dager hver vei!! 3. 2 katter er ute og går. den ene heter mons og har hvit hale mens den andre har brun. de går 4 mil vekk fra huset, men allikevel er det bare 2 mil hjem igjen. hvordan er dette mulig? 4. 2 grønne menn sitter på en grein. plutselig sprekker den ene og blir gul over alt. da sier den andre: kom an gullars. 5. 2 små mark kryper bortover en forlatt landevei. "se en bil" roper den ene. "hvilken b....." 6. hva får du hvis du parer osama nilsen med åge bin laden? Ok, nå har jeg vært kreativ nok for en dag... :D 1. Rød 2. Du svarte jo selv, joooooh... bli'kke moro daaaah... 3. Hva heter den andre katten? En vesentlig del av oppgaven, spør du meg... 4. Åge Hareide 5. Ææææh... bil...? 6. En lama med dårlig hårfeste, og som er en jævel på å leke gjemsel....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå