Gå til innhold

Sjenert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig sjenert av meg men ønsker nå å be ut en gutt på date. Jeg kjenner han egentlig ikke så godt, så vet ingen god måte å spørre han ut på. Jeg er egentlig ganske redd for å spørre, er noe jeg aldri har gjort før heller for er vant til at guttene tar initiativet først. Men føler nå at jeg ikke greier å dy meg, så da ønsker jeg råd om hvordan jeg som jente kan innlede et forhold til denne gutten.

Anonymous poster hash: 2ac9c...6ba
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Er ikke "skal vi gå på kino" en innertier?

Lykke til! :)

Skrevet

Nei det er ikke en innertier... seriøst kan ikke spørre om å dra på kino hvor teit er ikke det vi er ikke 12 åringer.

Skrevet

Hyggelig svar til noen som prøver å hjelpe.

Spør om dere skal ta en kaffe eller en øl da. Eller kunstutstilling, eller hva enn det er dere liker.

• Liker 2
Skrevet

Ja, men jeg er redd for sist jeg snakket med han latet han som han ikke hørte etter. Han latet egentlig som ingenting så vet jo ikke hva jeg skal tro lenger.

Skrevet

Hvis han later som om han ikke hører deg når du prater, tror jeg kanskje ikke kan er særlig interressert i det.

Anonymous poster hash: 38a79...c6d
Skrevet

Jeg er egentlig ganske forvirret for det føles noen ganger ut som jeg kjenner han godt også er han helt fremmed for meg det neste øyeblikk. Jeg er kanskje mest av alt tiltrukket av utseendet hannes men han er også veldig god og grei når alt klaffer.

Gjest Strandet
Skrevet

Tja, har han snakket med deg tidligere? Har hørt at sånt er et pluss visstnok. :)

Skrevet

Jeg hoppet bare rett i det, jeg :fnise: Man vet ikke før man har prøvd!
Jeg er dog ingen fan av "kino-date" greia. Holder heller en knapp på cafè eller restaurant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...