sommerbrud04 Skrevet 27. juli 2004 #23 Skrevet 27. juli 2004 ja, vi gifter oss 7.august, og satte inn forrige fredagen to uker før, pluss onsdagen før bryllupet. Vi hadde i to aviser, og det kostet ingenting i noen av dem.
Bente Skrevet 27. juli 2004 #24 Skrevet 27. juli 2004 Vi sendte mail til 3 aviser uka før bryllupet, innrykk etter noen dager... Kosta oss ingenting i de 3 avisene. Koster heller ingenting for bilde...det ordna forresten fotografen...sendte inn til 3 aviser.
monja Skrevet 27. juli 2004 #25 Skrevet 27. juli 2004 Vi hadde innrykk i avisen torsdagen før, og det var gratis. Vi opplyste også om hvor festen skulle være, og på formiddagen og under vielsen var det masse folk der og avleverte gaver. Tror det kom mellom 20 og 30 gaver fra naboer, arbeidsplassene våre og andre som ville levere rett til festlokalet.
ringblomst Skrevet 27. juli 2004 #26 Skrevet 27. juli 2004 Vi skal ikke ha annonse i aviser - heller ikke kunngjøring i kirken (ikke at vi vil ha et hemmelig bryllup altså ).
Sessa Skrevet 27. juli 2004 #27 Skrevet 27. juli 2004 Vi har skrevet det slik. Annonsen kommer i lokaleavisen FIRDA på lørdag: Navn: XXX og XXX Vår vielse skjer i august i år. Den 7/8 vi hverandre får. Klokka 16 på XXX, klokkene klinger. Vi svarer JA og utveksler ringer! Festen holdes på XXX Hotell Her skal vi feire til langt ut på kvell’n Adressen for dagen: XXX
~*Unni*~ Skrevet 27. juli 2004 #28 Skrevet 27. juli 2004 Vi har skrevet det slik. Annonsen kommer i lokaleavisen FIRDA på lørdag: Navn: XXX og XXX Vår vielse skjer i august i år. Den 7/8 vi hverandre får. Klokka 16 på XXX, klokkene klinger. Vi svarer JA og utveksler ringer! Festen holdes på XXX Hotell Her skal vi feire til langt ut på kvell’n Adressen for dagen: XXX DEN var kul Sessa
April Skrevet 28. juli 2004 #30 Skrevet 28. juli 2004 Poitot- Jeg sendte bare mail til de avisene jeg ville ha inn annonse. Jeg skrev også på adresse for dagen, vi fikk telegram og blomsterhilsner og mange pakker ble levert direkte til stedet vi skulle ha festen!
Gjest Poirot Skrevet 28. juli 2004 #31 Skrevet 28. juli 2004 Vi skal jo på bryllupsreise 2 dager etter, så blomster er egentlgi litt upraktisk. Uansett så har sambo bestemt at ahn ikke vil at adressen skal stå, så da blir det slik. Så får folk levere gaver andre steder, eks til mine (eller hans) foreldre som bor like i nærheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå