AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en veske til flerfoldige tusenlapper, og ønsker selvsagt å forsikre den i tilfelle noe skulle skje. I den anledning lurer jeg på hva slags forsikring det er som dekker slikt? Og hvilken som er mest gunstig å velge? Anonymous poster hash: 1d877...99b
Miss Lucky Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Verdigjenstandforsikring på ting over 10 000kr
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Undersøk hva reiseforsikringen og innboforsikringen din dekker.Anonymous poster hash: 6d24d...375 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Innboforsikringen min dekker blant annet veskenapping, så enig med den som skrev at du bør sjekke den.Anonymous poster hash: 2c436...1bd
Miss Lucky Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Innboforsikringen min dekker blant annet veskenapping, så enig med den som skrev at du bør sjekke den.Anonymous poster hash: 2c436...1bd Sikker på at det er innboforsikring og ikke reiseforsikring du mener? En innboforsikring dekker vanligvis bare tyveri og skader som skjer i hjemmet
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Sikker på at det er innboforsikring og ikke reiseforsikring du mener? En innboforsikring dekker vanligvis bare tyveri og skader som skjer i hjemmet Min innboforsikring har noen bestemmelser om ting som taes ut av huset, og der er bestemmelser om dek ing dersom en blir overfalt, rånet eller voldtatt. Det gjelder å lese også det med liten skrift. Anonymous poster hash: 6d24d...375
Miss Lucky Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Min innboforsikring har noen bestemmelser om ting som taes ut av huset, og der er bestemmelser om dek ing dersom en blir overfalt, rånet eller voldtatt. Det gjelder å lese også det med liten skrift. Anonymous poster hash: 6d24d...375 Med liten skrift står nemlig det motsatte i mine forsikringsselskaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå