AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Ja hva kjøper man til en mann i slutten av 20årene som har alt? Han er typisk soss og interesserer seg for dyre viner (som han allerede har nok av) , klokker til svimlende summer, dyre merkeklær, sko, mote og tekniske fancye dupeditter. Tips? Anonymous poster hash: 6ae03...34b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Krug Anonymous poster hash: 2dcb8...80a
Petalouda Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Kommer an på hva slags forhold du har til denne mannen naturligvis.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Kommer an på hva slags forhold du har til denne mannen naturligvis. Ts Det er min samboer Anonymous poster hash: 6ae03...34b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Krug Anonymous poster hash: 2dcb8...80a Ts Hva er det? Kan legge til at han også er interessert i kunst og interiør Anonymous poster hash: 6ae03...34b
Petalouda Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Ah ... du hørtes mer ut som om du var hans småirriterte storesøster, var derfor jeg lurte .... men hvis det er kjæresten din kan du vel finne på ting han ikke kan få kjøpt for penger ..... ? Gi han en piknik-kurv med masse godt oppi (eller mer konkret gavekort på en ferdig-hjemmelaget kurv) og ta han med på tur i parken en deilig vårdag - eller gi han en sekk med ved, en skikkelig ullgenser og en pølsepinne, og ta han med deg på pølsetur i skogen 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Ah ... du hørtes mer ut som om du var hans småirriterte storesøster, var derfor jeg lurte .... men hvis det er kjæresten din kan du vel finne på ting han ikke kan få kjøpt for penger ..... ? Gi han en piknik-kurv med masse godt oppi (eller mer konkret gavekort på en ferdig-hjemmelaget kurv) og ta han med på tur i parken en deilig vårdag - eller gi han en sekk med ved, en skikkelig ullgenser og en pølsepinne, og ta han med deg på pølsetur i skogen Ts Haha. Ja jeg er kanskje litt små irritert fordi han er så "fin" på ting og da blir det veldig vanskelig å finne gaver til han. Alle sånne ting har han allerede fått tidligere. Det samme med opplevelser, minnealbum med bilder og ting fra reiser. Vil for engangskyld gi en fysisk gave. Sitter å kikker litt på et slips fra Hermes, men tar fremdeles gladelig i mot andre tips også Anonymous poster hash: 6ae03...34b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Hvor mye har du tenkt å bruke på gaven? Anonymous poster hash: 20fa2...2d1 1
Petalouda Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Ts Haha. Ja jeg er kanskje litt små irritert fordi han er så "fin" på ting og da blir det veldig vanskelig å finne gaver til han. Alle sånne ting har han allerede fått tidligere. Det samme med opplevelser, minnealbum med bilder og ting fra reiser. Vil for engangskyld gi en fysisk gave. Sitter å kikker litt på et slips fra Hermes, men tar fremdeles gladelig i mot andre tips også Anonymous poster hash: 6ae03...34b He he, ja det er lett å bli irritert på partnerens småirriterende (u)vaner ... *ler* Hvis du vil gi en fysisk gave er det lurt å fortelle hvor mye du vil bruke ... ? Slips er jo absolutt bra, han høres jo ut som om han liker å pynte seg. Jeg har en liten forkjærlighet for belter også, finnes innmari mange kule hvis man går på de rette herrebutikkene. Eller for eksempel skikkelige skinnhansker. De er alle ting som man kan nærmest velge hva skal koste, og hvis man går for kvalitet får man jo en gave som kan vare lenge
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Hvilken prisklasse tenker du på? Maks beløp? Anonymous poster hash: a2ee2...57d
Gjest Evans Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Ts Haha. Ja jeg er kanskje litt små irritert fordi han er så "fin" på ting og da blir det veldig vanskelig å finne gaver til han. Alle sånne ting har han allerede fått tidligere. Det samme med opplevelser, minnealbum med bilder og ting fra reiser. Vil for engangskyld gi en fysisk gave. Sitter å kikker litt på et slips fra Hermes, men tar fremdeles gladelig i mot andre tips også Anonymous poster hash: 6ae03...34b Hva med et kurs? siden han er opptatt av drikkevarer, kanskje du kan gi han et vin-kurs eller et cognac kurs? Eller et kurs i noe kunst-greier? Så kan du jo feks gi han en god cognac med et gavekort klistret på?
Gjest Margit Spat Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Hvor mye har du tenkt å legge i gaven, da? Et gavekort hos denne skomakeren ville falt i smak hos enkelte jeg kjenner: http://skomakerdagestad.no/gavekort/ Det er ingen ting som er billig der, men han får i tillegg til "sosseting" kvalitet for pengene, og de har peiling på det de driver med.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #13 Skrevet 9. desember 2014 Hvor mye har du tenkt å bruke på gaven?Anonymous poster hash: 20fa2...2d1 TS Rundt 1000kr, vi har blitt enige om å ikke ta helt av med gavekjøpingen i år, men kan strekke meg til 5000kr om det er en skikkelig god gave. Anonymous poster hash: 6ae03...34b
Pås Skrevet 9. desember 2014 #14 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har litt av samme problemet, eller mannen min er ikke akkurat sossete, men han kjøper alt han ønsker seg når han vil ha det! Han er veldig opptatt av trening, så joggesko og treningstøy har han nok av, samt alle duppeditter som finnes! Han ønsker seg derfor ikke noe spesielt til jul... Den aller vanskeligste å kjøpe til! Han har i flere år nå sagt at han ønsker seg klippekort til bruk på soverommet, men tror det blir klein stemning når han pakker det opp på julaften!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #15 Skrevet 9. desember 2014 Gavekort på fallskjermhopp? http://youwish.no/opplevelser/fallskjermshopp-fra-helikopter?gclid=COvF7-qYucICFYENcwodNpcAfA Anonymous poster hash: 20fa2...2d1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #16 Skrevet 9. desember 2014 Gavekort på fallskjermhopp?http://youwish.no/opplevelser/fallskjermshopp-fra-helikopter?gclid=COvF7-qYucICFYENcwodNpcAfAAnonymous poster hash: 20fa2...2d1 Ts Både det og rafting har han fått før. Anonymous poster hash: 6ae03...34b
mianova Skrevet 9. desember 2014 #17 Skrevet 9. desember 2014 hva med noe barberutstyr eller hudpleie fra barbershop.no? evt. gavkort i en barber shop dersom det er i nærheten? eller være litt risky med parfyme fra heaven scent?
Kira-delta Skrevet 9. desember 2014 #18 Skrevet 9. desember 2014 Klokkeetui til de fancy klokkene sine?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #19 Skrevet 9. desember 2014 hva med noe barberutstyr eller hudpleie fra barbershop.no? evt. gavkort i en barber shop dersom det er i nærheten? eller være litt risky med parfyme fra heaven scent? Ts Som veletablert soss så har han selvfølgelig allerede det beste av det beste når det kommer til barberutstyr. Haha. Ellers et veldig godt tips ja Det samme med parfyme. Det kjøpes i en butikk som kun finnes i Milano *himle med øynene* Anonymous poster hash: 6ae03...34b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #20 Skrevet 9. desember 2014 Ts Både det og rafting har han fått før.Anonymous poster hash: 6ae03...34b Kanskje en weekendtur til ekstremsportveko på Voss neste år, da? Anonymous poster hash: 20fa2...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå